Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben nu nog de laatste hand aan het leggen aan de wederopbouw van mijn Robbe Volare, hiermee ben ik de hobby na 10 jaar weer begonnen maar het ging bij de maiden finaal mis, want het hoogteroer stond nog verkeerd om.
Ze krijgt morgen een re-maiden, weather permitting
PS. heeft een van jullie wat plaklood voor het CG, dat heb ik helaas niet en kan ik op deze korte termijn waarschijnlijk ook niet zo snel te pakken krijgen.
Mooi Arjan, goed geregeld!
Hoef ik de wasknijperbak van mijn vrouw niet te plunderen ;-).
En Arjan... zou jij me morgen willen helpen met de K8 ? Ik heb vanmiddag de apparatuur erin gebouwd, inclusief de sleepkoppeling en ben wel heel benieuwd wat ie morgen gaat doen. Er zit geen motor op dus hij moet wel aan de lijn . Ik heb dat zelf nog nooit gedaan...
Zo.. nu eerst naar een buurtfeestje waar ik absoluut geen zin in heb :-(.
Tot vanavond laat en anders tot morgen, ik heb zo'n beetje alles al voorbereid dus jullie kunnen komen!
Volgens mij staat de wind gunstig en kunnen we in de lengte vliegen, we hebben dan meer dan 700 meter tot het eind van het veld. Heb er zin in .
Is er bezwaar tegen wanneer ik een Twinstar II meeneem, mocht het zweven niet lukken ivm de wind. Dan kan ik altijd nog rondjes draaien met dit toestel, toch zonde om 150Km te rijden en niet te kunnen vliegen.
had hem al gezien ,mooi ding
maar ja geld op ,en sparen voor andere projecten .
auto al ingepakt,kids naar het logeeradres brengen ,en morgen lekker vliegen .
zo jongens t is bijna zover ik zal proberen met wat goed weer aan te komen waaien vanuit het brabantse:grin: vliegen lukt niet ivb mn grote huisrenovatie niet aan het klaarmaken van mn kisten toe kunnen komen:sad:dus heb ik hopelijk n mooi dagje uit naar ootmarsum als toeschouwer:grin:
Laatste update voor degene die nog niet vertrokken is.
Ik kom er net vandaan en het ziet er goed uit. De wind waait uit een voor ons vreemde hoek en daarom heb ik besloten om toch op het gemaaide stuk te gaan staan (D dus).
Voor de route maakt het niet zoveel uit. Je moet alleen bij de eerste kruising op de Zonnenbergweg niet rechtdoor rijden maar rechtsaf slaan, het is dan na zo'n 100 meter links. Ik heb er al een tuintafel met stoelen staan en die is goed te zien vanaf de kruising. Ook zal ik op de kruising een papier ophangen met een pijl. Moet dan lukken lijkt me.
Zelfs al even gevlogen en er staat nu een mooi strak windje 2-3 waar prima in te vliegen is.
Ja...jammer dat ik de rolroeren verwisseld had en de eerste handstart met daarbij horende rappe draai op de rug direct een kapotte servo opleverde
Verder was het geweldig. Ik ga nu even eten