Winch voeding vraag

Discussie in 'Zeilschepen' gestart door DioM, 26 sep 2019.

  1. joost vS

    joost vS

    Lid geworden:
    28 sep 2015
    Berichten:
    420
    Locatie:
    Vlaardingen
  2. DioM

    DioM

    Lid geworden:
    25 jul 2019
    Berichten:
    278
    Locatie:
    Amsterdam
    Ja duiken doet ze zo behoorlijk overpowered prima ,was me met iets minder wind ook al eens gelukt maar nog niet voor de camera maar dat was nu niet zo moeilijk :).

    Ik geloof dat ik alle bouw-verslagen wel door gekeken heb hier op dit forum en diverse andere ook. Erg leerzaam en interessant om te zien/lezen.
    Ook de bouw methodes erg handig om de verschillen te zien.

    De Goth is gemaakt met 3mm balsa op een tijdelijk spanten raam , wil de volgende keer waarschijnlijk schuim gaan gebruiken heb nl nog wat rest stukken foam van surf/supboards over.

    Hier wat plaatjes vd bouw vd Goth
     
    Ard vindt dit leuk.
  3. DioM

    DioM

    Lid geworden:
    25 jul 2019
    Berichten:
    278
    Locatie:
    Amsterdam
    20191015_214353.jpg
    1e kabeltje gemaakt werkt perfect , uitgangs spanning instellen was wat lastig door het enge en erg kleine verstellertje maar het is gelukt mooi op max 5v.
    Toen meteen maar even getest met een zelfde Hk13kg winch die het de vorige keer niet overleefde met 6.6v LiFe en nu prima geen probleem ,ook het stuurservotje waar het allemaal omging doet het er ruisloos op.
    De kleinere uitvoering probeer ik binnenkort heb nu geen verlengkabeltjes meer over om te gebruiken ,zal ook ff een krimpkousje halen om het wat steviger/netter temaken.
    Heren bedankt voor de hulp!!!

    Thnx Dimitri
     

Deel Deze Pagina