wintermeeting terlet

Het was geweldig !!! Dank jeroen ea.

Gezellig met Mees en Jasmijn en Katja in het hotel om de hoek overnacht, en de hele dag lekker staan zwiepen en oh-en met de rest van de dlg community :D Mees heeft de hele middag met zn mimi staan zwiepen, ik vind zo'n full size vliegen werkelijk geweldig !

leuk dagje gehad vandaag,
ook nog kunnen vliege op het einde, wat een verschil met die andere zeg, nog wel wat afstellen zodat ie wat rustiger vliegt :) het gooien is wel erg wennen

Ik heb een heerlijke dag gehad, en wil de organisatie graag bedanken ! Top locatie trouwens, en voor eind november ook prima vliegweer gehad !

Toen mijn fullsize nog heel was vloog hij heerlijk, helaas liet de staartboom los van de romp wegens inferieure lijmkwaliteit......balen. Gevolg was een soort spagetti/macaroni mix. Gelukkig wel te repareren, vleugel is onbeschadigd.
Poep gebeurt nou eenmaal, helaas.

Nou even afwachten hoe ik me morgen voel; als beginner heb ik nog nooit zo veel zwieps op 1 dag gedaan. Zal wel spierpijn hebben morgen. Hihi.

Top mensen, ik hoop snel weer zo'n dag !

Het was geweldig !!! Dank jeroen ea.

Gezellig met Mees en Jasmijn en Katja in het hotel om de hoek overnacht, en de hele dag lekker staan zwiepen en oh-en met de rest van de dlg community :D Mees heeft de hele middag met zn mimi staan zwiepen, ik vind zo'n full size vliegen werkelijk geweldig !

Is wederzijds franck! Volgende keer wel ff een wekker zetten! En welkom bij de grote jongens!

Verder wil ik zeggen dat dit echt een prachtplek is , dank je wel jeroen! Tot volgende keer!

Het was weer zo eentje. Zo'n dag die je voor geen goud had willen missen.

Gezellig na kunnen zitten en even bijkletsen.

Jeroen, enorm bedankt voor de organisatie.

Nogmaals dank Jeroen!, helemaal top dag!!!

Erg veel geleerd weer (onder andere dat ik er wat start hoogte betreft nog lang niet ben)
Iedereen bedankt voor de tips!!

Fijn dit soort lotgenoten meetings.... Weet je toch weer dat je niet de enige bent die dit super leuk vind!! Leuk om zoveel nieuwe mensen te ontmoeten

Fijn weekend!!

Laatst bewerkt:
Bedankt allemaal, ik heb een hele fijne dag gehad.
Mooie locatie, leuke mensen, gunstig weer, we hadden het niet veel beter kunnen treffen.

Ik heb mezelf vandaag weer verbaasd hoe hoog ik kan gooien. En dat was niet met mijn eigen model! Als je bijna 3min kan halen met een model waar je nog geen 10 starts mee hebt gemaakt (zonder thermiek of iets, gewoon langzaam dalen.) dan gooi je toch wel Heel erg hoog want mijn stuurkunsten zijn nog lang niet zo goed als dat die van de toppers onder ons zijn.

Het was weer een leuke dag, Jeroen bedankt voor de organisatie!

Je moet je starthoogte ook niet vergelijken met Bastiaan :p

Bedankt Jeroen en de andere piloten voor een leuke dag!

Zeker het was erg gezellig.
Het lijkt erop dat er een nieuwe F3K-nl traditie is bijgekomen.
Wintermeeting op Terlet.

Groet

Frans

Iedereen bedankt voor de komst. Het was een prima dagje met eigenlijk beter weer dan gehoopt en gewoon erg gezellig.

Tot de volgende keer.

Fijn dit soort lotgenoten meetings.... Weet je toch weer dat je niet de enige bent die dit super leuk vind!! Leuk om zoveel nieuwe mensen te ontmoeten

Fijn weekend!!

Mss moeten we toch maar in behandeling voor de verslaving? Uiteraard met overdosis therapie...

Om nog even na te genieten:
Het was ook een testdag voor m'n nieuwe camera....

Oh ja in de film: Bastiaan aka L.hannes: 'In search of flutter', Jaap aka 'Three minute man' (volgens mij vloog je hier je eerste wintertaak vol) and Peter the Great aka 'Paanen'.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back