SWEK
verslagschrijvers
Op de gesloten zuidkant komen de volledig opgebouwde schepraderen. Maar op de open noordkant heeft Jan de helft van de schepraderen deels weggelaten. Dit om het zicht in de machinekamer zo optimaal mogelijk te maken.
De ondersteunende profielen van de constructie zijn wel ingezet om de maximale stijfheid te behouden. Er is immers nauwelijks vrije ruimte in de bakken waaronder schepraderen draaien en slingeren valt direct op….
Maar alleen als alles opgebouwd is kunnen we beoordelen of dat de open schepraderen voldoende open zijn en tegelijk ook voldoende gesloten zijn om als scheprad herkenbaar te blijven.
Hier de situatie aan de gesloten zuidzijde.
en hier de situatie aan open zijde. Beoordeel zelf of onze opzet geslaagd is…..
Gr. Jan B.
De ondersteunende profielen van de constructie zijn wel ingezet om de maximale stijfheid te behouden. Er is immers nauwelijks vrije ruimte in de bakken waaronder schepraderen draaien en slingeren valt direct op….
Maar alleen als alles opgebouwd is kunnen we beoordelen of dat de open schepraderen voldoende open zijn en tegelijk ook voldoende gesloten zijn om als scheprad herkenbaar te blijven.
Hier de situatie aan de gesloten zuidzijde.
en hier de situatie aan open zijde. Beoordeel zelf of onze opzet geslaagd is…..
Gr. Jan B.