Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Veel plezier, en voor - ook de feestvreugde - een rondje voor het hele team (dus incl. helpers) op mijn kosten voor iedere 1000
Veel plezier, en voor - ook de feestvreugde - een rondje voor het hele team (dus incl. helpers) op mijn kosten voor iedere 1000.
Geef maar door hoe te verrekenen.
Groet
Johnny
Perfect idee. Aangezien een deel van de toch al krappe ruimte in Modelvliegsport is weggegeven aan die automatische robothupsafladders -ik kan het woord drones bijna niet uit mijn keyboard krijgen- is het forum inmiddels de aangewezen plaats voor een mooi wedstrijdverslag.Beste forum lezers, we gaan natuurlijk niet alleen op Facebook een verslag publiceren maar ook hier op het forum.
Uiteraard met de nodige mitsen en maren zoals tijd en internet beschikbaarheid, maar we doen ons uiterste best om de geïnteresseerden op de hoogte te houden.
Dinsdag 26 juli willen we allemaal in Vipava zijn, allemaal zijn: Peter Zweers, Pascal van Ool en Karel van Baalen als vliegers en niet te vergeten Erik Rukkers, Eddy Ketelaar en Rolf van Baalen als helpers. Pascal neemt nog een paar supporters mee en daar moeten we het mee doen.
Woensdag en Donderdag gaan we het "Hollandse" kamp opzetten, acclimatiseren, vliegen en de omgeving verkennen.
Op de vrijdag en zaterdag is er een voorwedstrijd waaraan Peter, Pascal en Erik zullen deelnemen. Zondag 31 juli gaan we echt aan het WK beginnen met de modellenkeuring en opening.
Wordt vervolgd .....