WK F5B 2014: Turnau - Oostenrijk

EEN DIKKE EN WELVERDIENDE PROFICIAT AAN DE GANSE BELGISCHE EN NEDERLANDSE WK-DELEGATIE,
Wat jullie deden en toonden was echte wereldklasse !!!
mvg Josse

Met veel plezier heb ik deze WK gevolgd. :D
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten! :thumbsup:

Johannes

De komplimenten aan iedereen en aan Gerben in het bijzonder :)
Heel knap om in de laatste ronde je beste vlucht neer te zetten.

Proficiat aan beide ploegen.
Heel mooie resultaat voor Luc.
Ik heb ze lang op het terrein zien bezig en ze werken super hard om resultaat te halen. Dit is zeker een verdiende plaats voor Luc en Willy, we moeten niet vergeten een piloot zonder een goede helper haalt moeilijk zo een niveau.

Ja... dat was keer op keer super spannend! Prachtige prestaties heren! Duimen hoog!
Foto's getuigen van een prachtig evenement op schitterende locatie.
Gr Bas

Gefeliciteerd allemaal, is vast een mooi feestje geweest.
En niet eens een Avionik op de 1e plaats. Volgend jaar allemaal aan de FlipFlop.

Het banket als afsluiting van het wk was zeker een leuk feestje :) Als dan iedereeen ineens weer 'mag', gaan er een hoop mensen weer helemaal los en de alcohol vloeit rijkelijk. De organisatie had er een leuk feestje van gemaakt, met een beetje folklore en een lokale Dries Roelvink. Er werd wat afgehost en gedanst ;)

Zaterdag was er een grote vliegshow gepland, met modelvliegtuigen en 1:1 modellen. Die viel helaas grotendeels in het water door de regen. Tussen de buien door nog wat mooie dingen gezien (synchroonvlucht tussen model- en 1:1 Extra, een nagespeeld 1e weredoorlog luchtgevecht met `15 modellen en explosies, 1:1 Blaniks en een Pilatus, WW2-fighters zoals Spitfire,P47 en Messerschmidt in synchroonvlucht laag over het landschap en tussen de bomen door etc etc). Helaas was de nachtvliegshow afgelast (ik had me verheugd op de nachtvliegshow van Robert Sixt).

O ja, Rick en Joris : ik heb het binnendoorweggetje naar de camping ontdekt :)

Mocht de wifi weer wat beter werken hier zal ik straks nog de laatste foto's uploaden naar de facebookpagina. Kunnen jullie die zien of moet ik ze nog ergens anders uploaden?

Groetjes,
Gerben

Gister 200 foto's geupload naar de facebook pagina, inclusief wat plaatjes van de vliegshow op zaterdag :)

Hallo, allemaal bedankt voor de felicitaties.
we hadden zeer lang naar dit evenement toegeleeft. uiteindelijk heb ik een prachtige 7e plaats gehaald. Dit in het bijzonder door Willy (door perfect te coachen), Gerben(mental coach) en Pieter(zweef coach) die me bij de zweeftaak enorm heeft geholpen. Natuurlijk ook de andere leden van het Belgische en Nederlandse team die aanwezig waren.
groetjes en tot op een volgende wedstrijd.

Toen ik zondagmiddag vertrok uit Turnau, zag ik het bord einde Turnau en ben ik toch nog even gestopt voor een foto, leek me een mooie afsluiting:

10636043_743599685677790_1402368946400352231_n.jpg

Back