Wk!!! Mac!! Vlijmen!! 2011

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
Ik heb er ook erg veel zin in!!! Ik heb de wagen in de verkeerde periode gekocht ;-).
Dit wordt mijn 2e keer en sta te popelen om weer eens een dagje te rijden!

Ik heb net de Fastrax Kourse Kings besteld. Zouden nog net op de valreep binnen moeten zijn :P
Iemand nog tips of ik daar specifieke 'foam-inserts' in moet zetten?
Het beste voor de Kourse Kings zijn "moulded" inserts, je hebt ze van de welbekende merken Proline en JConcepts, maar ook van Fasttrax zelf (die gele).
Proline en JConcepts zijn wat duurder, Fasttrax zijn cheap maar zeker niet veel slechter.

Het beste voor de Kourse Kings zijn "moulded" inserts, je hebt ze van de welbekende merken Proline en JConcepts, maar ook van Fasttrax zelf (die gele).
Proline en JConcepts zijn wat duurder, Fasttrax zijn cheap maar zeker niet veel slechter.

die fasttrax zijn een stuk zachter

Gisteren maar eens ingeschreven en morgen en donderdag vrij dus aaaaaaaalle tijd om de Hong Nor scrt10 eens goed uit te pluizen!

Mocht de HN toch teveel wennen zijn gaat natuurlijk de goede oude Slash ook mee als reserve :D

2x wedstrijd klaar voor morgen!

Hong Nor scrt10 voor het eerst in aktie en de vertrouwde Slash 4x4 als backup :D

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hier staat het spul ook klaar.
(Zal ik de Slash ook als reserve meenemen?)

scwedstrijdklaar.jpg

Ik weet niet hoeveel vertrouwen je hebt in je Asso, en reserve onderdelen je hebt voor je Asso maar ik heb de Hong Nor pas net dus nog niet een heel groot assortiment met spare parts opgebouwd dus vandaag de Slash als back-up.

Ik heb de Asso al een tijdje maar nog geen spares er voor gekocht.
Moet ik nog een lijstje voor opstellen.
Is gepland voor januari. Vandaag een setje inbussleutels binnen gekregen, net op tijd.

Neem de Slash ook maar mee, daar heb ik wel wat spares voor en het is zo sneu als het na de eerste bocht al over is :).

haha ja zal ik doen,heb voor de slash ook nog van alles zal ik die ook maar meenemen en een bordje tekoop erbij zetten.
regen en blub houd me voortaan binnen dus rij met dat ding toch niet meer.

Haha er zijn zo te lezen meer mensen met hetzelfde probleem. Ik heb ook bijna geen spares voor mijn b4 buggy. Maar een beetje vertrouwen in het spul mag wel toch? :)

ik heb in ruim een jaar racen met de sc10 niks kapot gehad op een spur na

Ik ben voor iemand op zoek naar een 4x4 slash
bij voorkeur rtr.
dus als iemand iets te koop heeft, graag meenemen naar de manege.

zoek naar een zwarte Hong Nor scrt10 met gif groene "Monster" bestickering en daar staat een Slash 4x4 te koop...
De bestuurder (Slashbasher) heeft zeer waarschijnlijk een zwart Petje van "Monster" op :D

Was inderdaad weer lekker fris daar. De hagel komt gewoon door het dak heen hehe. Wel leuk dagje weer zo, duurde alleen wel lang door de grote opkomst. Daardoor sloeg de vermoeidheid wel toe bij velen.

Leuk om een aantal mensen ook weer eens te zien trouwens :)

Back