Wk!!! Mac!! Vlijmen!! 2011

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
Heb je wel gekeken of tie in het magazijn lag van duitsland en niet Hongkong? Anders kan de levertijd nog wat langer duren....

65 c accu

ik heb de accu besteld 65c 6000 turnigy nano
maar even een vraagje mijn regelaar is maar 60 ampere
maakt dat wat uit
of word de regelaar dan te warm

De regelaar/motor-combo trekt nooit meer dan hij nodig heeft. Je moet het zo zien. Hoe meer A en C je accu is, hoe meer trekkracht je motorsetup gaat leveren. Tot een bepaalde grens natuurlijk. Het kan in elk geval geen kwaad een dikke accu te hebben :)

Laatst bewerkt:
accu

de accu zal wel niet op tijd komen want het zat by hking nog met vakanties met het chinese nieuwe jaar
maar heb nu 45 c 5000 hardcase van coenraad volgens hem sls accu
ik heb ze uitgetest zit wel veel power in
ik kon ze inruilen ik had 58000 30 c softcase ook van sls
kennen jullie deze accu
sls moeten wel goeien zijn
er word 2 jaar garantie op gegeven
voor49 euro heb je een hardcase 45 c 5000 acc
wel wat duurder maar ja
met afwachting wat de 65 c turnigy hardcase nano doen

Zodra je de lipos binnen hebt, meteen de serienummers die op de lipo staan ingeven op de website. Is er dan een probleem heb je je aan jouw verplichting gehouden.

Ik hoorde overigens dat defecte onderdelen nu ook naar de warenhuizen van HK verstuurt mogen worden en niet alleen meer China, kan iemand dat bevestigen?

He...wat jammer nou.
Ik krijg net te horen dat ik er volgende week niet bij kan zijn, familiefeestje, ook belangrijk!!
Ik zou zeggen, veel succes iedereen en ik lees de uitslag wel ergens.

Nog effe vermelden dat de er bij de M.A.C.H.one in Helmond (mijn cluppie) dit jaar een wedstrijd wordt verreden van de NRW-Offroad-Cup op 29 april.
Het is op kunstgras!

Linkje naar de kalender, je kunt hier ook al inschrijven.
NRW Offroad Cup - Termine
Ik maakt tzt wel een topic aan.

Jammer Gies, dat je er niet bij bent.

Ik begin ook steeds meer te twijfelen. Ik hoor net dat ze verwachten dat de temperaturen weer zakken naar -15 voor het volgende weekend. Als dat inderdaad het geval is, ga ik waarschijnlijk niet komen. Ik vond het de vorige keer al koud, en toen was het 1 graad volgens mij.

Ik kijk het even aan.

haha, dat had ik de vorige keer al aan. Dubbele sokken, thermo, doorwerklaarzen... maar toch... Ik ben maar een kantoorpikkie met een climate control systeem het hele jaar door.. maw niets gewend....

Ik zal er nog eens over nadenken, want ik vind het natuurlijk wel ontzettend leuk!

Als het zo koud is vrees ik ook een beetje voor mijn a-armen en zo. Plastic word erg broos met zulke temperaturen.

een wk gaat ook met koude gewoon door, meer schade aan armpjes heb ik nooit echt ondervonden. het breekt niet zomaar omdat het wat kouder is.

Hey manne het gaat zeker door we hebben het nog nooit afgezegd en gaat ook niet makelijk gebeuren.
En dat breeken van draag-armen enzo,valt ook best mee het is niet zo dat dan ineens alles spontaan afbreekt.

gr tom v dr

ik was net te laat bzb was me voor

Laatst bewerkt:
veel succes in die kou.

vorig jaar heb ik mee gedaan, maar ik heb besloten dat de kou mij dit jaar gaat tegen houden. en aanstaande keer al helemaal.

het plastic van de armen enzo vind ik geen probleem, gaat meer om mij zelf. ik trek dat gewoon niet om van 8 tot 18 uur in de vorst te zitten, dat is gewoon niet leuk meer.

edit: alhoewel , als ik terug denk aan de hele dag 2 stuks stickpacks in mijn onderbroek om de lipo's warm te houden.
neeeee, ik ga het echt niet doen dit jaar

Heb wat dingen aan de auto gewijzigd en ben benieuwd naar het effect.

Al kan ik hem maar beter onder controle houden bij bocht uit.

edit: alhoewel , als ik terug denk aan de hele dag 2 stuks stickpacks in mijn onderbroek om de lipo's warm te houden.
neeeee, ik ga het echt niet doen dit jaar

ik was mijn penlites nog uren kwijt.... afin

ik kom ook niet, ik heb maar een half funtionerend lijf als het aankomt op de persoonlijke verwarming

ik weet je probleem, ik wil best eens een dagje op je schoot zitten hoor! lekker warm. ik ben niet zo inkennig. hahahaha

maarre ff wat anders. ik blijf lekker warm thuis elfstedentocht kijken

ik was mijn penlites nog uren kwijt.... afin

ik kom ook niet, ik heb maar een half funtionerend lijf als het aankomt op de persoonlijke verwarming

Jammer, maar het is idd erg koud.

Komen er nog andere mensen met een 2wd sct?

Als ik de enige ben heeft het ook geen zin.

Hopelijk valt het WK niet samen met de elfstedentocht, anders gaan ze niet veel volk hebben daar boven in Friesland want half Nederland gaat toch naar het WK in de manege !:)

Back