Wk!!! Mac!! Vlijmen!! 2011

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
Tja was ook wel een beetje lang allemaal voor mij.
Gister naar een Metal-festival geweest, ik lag er pas om half 3 in (maar dat is geen excuus om niet te kunnen presteren).
Ik ben net thuisgekomen en val over een paar minuten in coma (d.w.z. ik heb het helemaal gehad).

Lange koude dag gehad maar wel tevreden dat ik gegaan ben. (merk nu pas hoe moe ik ben)
Mooie track layout met wat lastige bochtenopvolgingen en kuilen.
Ik hoop dat ik 12 febr weer kan komen.

zoek naar een zwarte Hong Nor scrt10 met gif groene "Monster" bestickering en daar staat een Slash 4x4 te koop...
De bestuurder (Slashbasher) heeft zeer waarschijnlijk een zwart Petje van "Monster" op :D

sorry, ik zie de berichten nu pas.
ik had een keer rond gelopen in de sc pitbox maar heb jullie gemist.
ik had wel een gesprek met iemand aangeknoopt, en ik denk dat ik een 2wd ga zoeken. toch bedankt.

Was inderdaad gezellig, had alleen veel pech met servo's! Eerste stopte er tijdens het warmrijden al mee. Geen idee waarom, tandwielen zijn van metaal (model ben ik even vergeten). Ik moet er eens induiken, aangezien ik er amper mee gereden heb.
Daarna nog een traxxas servo kunnen gebruiken, echter (stomme fout gemaakt) dat het draadje tegen de as lag en dus doorging. Heeft iemand (ik ben je naam even kwijt, sorry!) me nog geholpen door het solderen en werkte het weer. Maar toen ik de auto weer klaar maakte voor de race, was hij weer dood.

Bij mijn broer was het niet veel anders. Die had een traxxas 7075 en heeft 3 tandwielen in 2 races kapot gereden. Nog wel wat kunnen vervangen, maar op een gegeven moment hield het ook op. Dus qua rijden viel het wat tegen (slechts 2 heats kunnen rijden), maar de baan was zeker top en uitdagend en ik zat uiteindelijk net in de A-Finale met nr 7. Echter geen finales meer kunnen rijden.

Al met al heb ik me prima vermaakt in de eerste paar races samen met Rudy. We waren aan elkaar gewaagd en gaven elkaar geen duim breed toe, zowel op de baan als naast de baan :-).

Ik kijk hoe dan ook alweer uit naar Februari! Organisatie bedankt weer!

Iedereen bedankt die er aan heeft geholpen om er een (lange) topdag van te maken.

- Tommie Cougar: bedankt voor je wedstijdlijding
- William: bedankt voor al je hulp op en langs de baan
- Marco v.d. Tillaar: Gefeliciteerd met je zeer mooie 3de plaats in de 2wd, en overwinning
in de Vintage
- Johan A.: Bedank voor het terug uitlenen van de ARRC10

En voor de rest iedereen die heeft meegeholpen met opbouwen en afbreken van de baan en stelling

hobao uitgetest

ik vond het ook een leuke ochtend jammer dat ik niet kon blijven moest nog werken
heb mijn hobao sct uitgetest
erg tevreden nikskapot
en ik heb weer wat geleerd
ik vond het leuk om de colega rijders weer eens te zien en een praatje te maken
nu moet ik nog een transponder kopen maar eerst wat sparen
meschien heeft er nog iemand een te koop voor mij
groetjes erwin

Zet een topic in het vraag en aanbod gedeelte van dit forum!

http://www.modelbouwforum.nl/forums/te-koop/

EDIT:

Hier staat er nog eentje te koop:
http://www.modelbouwforum.nl/forums/[te-koop]-autos/151528-tamiya-tl01-lsa-rally-uitvoering-extras.html

En nog eentje:
http://www.modelbouwforum.nl/forums/[te-koop]-autos/151526-hpi-blitz-brushless-lipo-etc.html

en nog eentje:
http://www.modelbouwforum.nl/forums/[te-koop]-autos/151524-tamiya-mini-m03-m-03-chassis-met-vele-extras.html

Even handig zoeken en je ziet er genoeg :-)

Succes!

Laatst bewerkt:
Ik heb fijn gereden en gebuurt!
Het was erg gezellig.
Het ging af en toe hard tegen hard, was best wel spannend.
Nu weet ik ook dat mn vrachtwagen dik in orde is!
En op het laatst ging het met vlagen best wel lekker met mn 2wd buggy.

Gies, je zegt het verkeerd...

Ik heb er fijn gebuurt, baan ingezet gespeeld en nog wat gereden ;-).

Bedankt voor de tips weer!

inderdaad het was een leuke dag.

jammer dat je met 4 man begint en dat je de finales alleen rijdt.

jongens koop eens goed materiaal hahahahahaha (grapje)

ik kan alleen dat verhaal van de beste servo nog niet vinden wie kan me helpen

Jajaja, Rudy peper het er nog maar even in ;)
Was inderdaad wel balen dat tot 2 keer toe mijn servo het begaf. Maar alsnog bedankt voor het leveren van het (belabberde :P ) materiaal.
Laat nog even weten wat je van me krijgt (naast hoofdpijn)

inderdaad het was een leuke dag.

jammer dat je met 4 man begint en dat je de finales alleen rijdt.

jongens koop eens goed materiaal hahahahahaha (grapje)

ik kan alleen dat verhaal van de beste servo nog niet vinden wie kan me helpen

Als je in het algemene shortcourse topic zit, druk je op de 'zoek in deze discussie' knop en typ je in servo.

Je krijgt dan alle berichten in dat topic, welke het woord servo bevat. Aan de hand daarvan kun je wat 'inlezen'.

Zie screenshot hieronder.
6542749105_107e4dc5ab_z.jpg

zin in 12 februarie wedstrijd rosmalen

ikkijk er nu al naar uit
wil mijn eerste wedstrijd mee gaan rijden om ervaring op te doen
ik heb nog maar 2 accu leeg gereden met mijn hobao truck maar ga hetb toch maar proberen
ik moet nog wel een transponder kopen
maar ja nog even sparen
en dan ben ik er wel bij
laatste worden geeft niks
als ik maar heel blijf en plezier heb
hoop dat ik vrij kan krijgen op mijn werk ik werk namelijk in de horeca
hebben julie er ook al zin in
groetjes erwin

transponder gevonden

ik heb een transponder kunnen scoren voor 50 euro
dus ik kan meedoen op 12 februarie
weet iemand wat de kosten zijn om in te schrijven
groetjes erwin

Kijk wederom een Hobao rijder erbij.... Als ik me niet vergis, zullen er bij de volgende race reeds 6 Hobao's mee rijden. Ze beginnen langzaam te groeien....

Kosten om in te schrijven (te voldoen op de dag zelf) is 10 euro.

Inderdaad, er rijden meer onervaren mensen mee, dus dat is nooit geen excuus om niet mee te doen. Als je eenmaal in de finale races rijdt (eerste 3 wedstrijden zijn kwalificaties, daarna 3 wedstrijden finales), rijdt je tegen anderen die net zo goed/slecht zijn. Maakt dus helemaal niets uit.

Back