Wk!!! Mac!! Vlijmen!! 2011

• Topicstarter Topicstarter bzb
  • Startdatum Startdatum
Is dat die ene tweakert, die ik ook 'ken'...
Nee hoor, jij bedoelt Skyaflake (geen hond weet wat het wil zeggen), ik bedoel iemand anders.
Ik hoop dat ik ook een beetje bij het clubke mag horen, ook al heb ik geen Hobao SC.
Met een beetje mazzel komt Skyaflake volgende x met mij mee naar de paardebak (met zn Xfactory X6), kan je hem ook es in het echt zien (LOL).

Natuurlijk, ik zou zeggen als je wilt, schuif je tafeltje lekker aan die van ons en we hebben met z'n allen een gezellige dag!

Ga je alleen Short Course rijden dit keer of ook weer Buggy?

ik laat de buggy thuis dit keer.
Al ging het vorige keer tegen het eind nog eens niet zo slecht!
Uitslag was wel bagger.

ik laat de buggy thuis dit keer.
Al ging het vorige keer tegen het eind nog eens niet zo slecht!
Uitslag was wel bagger.

Ik moest baan inzetten tijdens jouw buggy race... Ik heb goede schik gehad, met name in de eerste heats... ;)

@Erwin, aanschuiven kan altijd!

Nee hoor, jij bedoelt Skyaflake (geen hond weet wat het wil zeggen), ik bedoel iemand anders.
Ik hoop dat ik ook een beetje bij het clubke mag horen, ook al heb ik geen Hobao SC.
Met een beetje mazzel komt Skyaflake volgende x met mij mee naar de paardebak (met zn Xfactory X6), kan je hem ook es in het echt zien (LOL).
Ik ga er idd bij proberen te zijn. :cool: Moet de auto nog wel compleet opbouwen (ligt nu in winter-stand in een doos), maar daar heb ik nog wel tijd genoeg voor.

Begin op tijd, je weet hoe het gaat met dat soort dingen.. het zit altijd tegen... :(.
Oh, dat valt wel mee hoor. Auto zit zo in elkaar. Ik moet alleen de shocks voor opnieuw opbouwen, het diff vernieuwen en de elektronica opnieuw solderen. Ook even kijken of alles nog helemaal goed is voor de wedstrijd en dan is het wel ok. Is een dagje werk, maar dan is het weer helemaal goed. :pim:

Als het goed is geeft hij iedere seconde een lichtpuls indien hij spanning krijgt.

Heb je hem ook getest op een telsysteem? Dan weet je het pas zeker hè.

Mijn X6 zit weer in elkaar, vanmiddag gedaan. Nu wachten maar :)

Zo... nieuwe Savox 1258TG net besteld hopen dat m`n stuurprobleem hiermee is opgelost :D

nu hopen dat ik de laatste peerdestal race erbij kan zijn :D

Hello mede peerdebak racers,

aangezien ik de vorige keer m`n Hong nor scrt10 niet naar mijn zin rijdende kreeg (banden en stuur probleem) heb ik wat bestellingen gedaan en besloten om de auto helemaal klaar te maken voor het komende out door seizoen.

Dat betekend dus dat ik de laatste wedstrijd in Rosmalen aan me voorbij laat gaan.
Iedereen have fun de laatste dag en organisatie bedankt weer voor de geweldige dagen!

cu outside!!!

rosmalen

nog twee weken jongens en 2 dagen zijn julie er klaar voor ga maandag mijn hard case lipo ophalen

heeft iemand ervaring met turnigy hardcase 40 c 5000 van hobby king
wil deze denkm ik kopen maar staan nu in back order

Hey Erwin,

ik zou voor de turnigy nanotech gaan met 50-100C of zelfs de 65-130C.

Die kon ik zojuist niet vinden bij Hobbyking... (ik gebruikte de VERSCHRIKKELIJKE! search van hobbyking zelf..)

Maar met google vond ik ze meteen...

135C
http://www.hobbyking.com/hobbyking/...h_2S2P_65_135C_Hardcase_Lipo_Saddle_Pack.html

100C, op dit moment niet in stock...
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=17269

Let op, dit zijn 2x 1S batterij. Voor het geld hoef je het niet te laten...

Inderdaad nog een weekje of 2 en dan mogen we weer. Ik hoop alleen niet dat het dan 10 graden vriest... Ik vond het de vorige keer al ERGGG koud als je de hele dag staat.

rosmalen

ze staan boven aan als je 50 65 c in tikt
de nanao turnigy 6000 65 tot 130 c voor 40 euro in nederland heb er al
een besteld hoop dat deze op tijd binnen is

Back