Ja ik heb, of beter gezegd, ik had een swiftII. Een leuk ding die sinds kort gepromoveerd is tot donor. Voor een dikke 5 tientjes een 'Blade Dancer', trouwens ook van MSComposit, gekocht en alle electronica v/d swift overgezet. De echte maiden moet nog gevlogen worden en na de testvlucht (met een crash tegen 1 van de 16 lantaarnpalen op 100 vierkante meter) is m'n enthousiasme zo mogelijk nog groter geworden!
M'n Trex500 is ondertussen ook ready to roll dus wat mij betreft wordt er gevlogen zodra het weer het toelaat.
Ik ben in het verleden weleens op Madestein geweest maar dat is me op dit moment, met dit veld praktisch om de hoek en met alleen de fiets als vervoermiddel, net te ver voor leuk.
Areon, die LEDs die ik heb geplaatst zijn op zich wel duidelijk maar geen contourverlichting zoals je hebt gezien.
Persoonlijk heb ik genoeg aan navigatieverlichting (3xLED groen op stuurboord en idem, alleen rood, op bakboord met daarbij 2 naar voren en 2 naar achteren gerichte hoge opbrengst LED's). Maar als je volledig zicht wilt zijn LED strips (veel 4 weinig bij HobbyKing) een aanrader(ff joetjoep tsjekkuh)!

Zie hier een voorbeeld:
0WzL9VcX_rA[/media] - Swift II Night Flight During Lightning Storm
Hoe staat het trouwens met helivliegen? Is het trainingskruis er onderuit?
Ben vooral benieuwd om je heli eens in de lucht te zien, tot nu toe ben ik iedere keer nèt te laat...
of jij crasht te snel 
.
Hopelijk treffen we elkaar weer eens met een aantal. Misschien dat Marfdaman snel reageert. Voor wat ik heb begrepen zijn z'n tentamens net afgerond en is de enige mogelijke beperking, ook voor hem, het weer!:evil: