De E-75 is inderdaad een super tank, nadeel is dat ik mij dan vaak in tier 10 gezelschap bevind met een rits zware arty's wat de pret dan erg drukt. In een tier 5,6 & 7 veld daarentegen is hij bijna onverwoestbaar tenzij je van alle kanten beschoten wordt want de zijkant, zijkant turret en achterkant zijn nu niet bepaald ondoordringbaar. Sommige leden van onze clan scoren i.d.d. enorm met medium AMX en of een T50-II die ik ook heb, maar is ook niet aan mij besteed. De 50 120 komt dan weer dichter bij mijn manier van spelen. Helaas hier slechts 4 schoten achter elkaar i.p.v. 6 da's dan weer jammer. Enfin, mijn laatste research is dan weer lekker vertrouwd: de Jagdtiger met Geschütz 12,8 cm PaK 44 276/352/65 durchslagskraft - die hoort net als de Köti gewoon in je garage en dat kanon kan echt ferme klappen uitdelen!Clanleden met de E-100 Jagdpanzer raden deze af vanwege hoge kwestbaarheid voor arty, echter deze maakt wel korte metten met andere tier 10 tanks. Ik laat deze voor wat hij is (heeft ook nooit bestaan).
Groeten,
Bram