World of tanks

• Topicstarter Topicstarter marcelvries
  • Startdatum Startdatum
Idd. Geldklopperij. Ik heb ook veel problemen met het spel. als het spel is afgelopen, dan krijg je de battle gegevens. Dat duurt sowieso al lang voordat ik die krijg. En dan word ik gedisconnect. :(

Wel, leuk. Ik wist niet dat je nu van heuvels af kan vallen. :( Ik stortte met mijn Type 59 enkele meters naar beneden. 250 damage. Iemand anders nog voorbeelden? Wat als je in het water belandt en kan je van bruggen vallen? Ik hoor graag van jullie.

Er is trouwens weer een XVM mod. 3.0.2 geloof ik. Die werkt op 8.0. En weakspot skins, kan je gewoon kopieren van 7.5 naar 8.0.

Positief is wel dat ik ineens 350 goud heb gekregen. Geen idee waar vandaan :D

Goud komt waarschijnlijk van Camo die je had voor de update! Deze zijn allemaal verwijderd en iedereen heeft het aankoopbedrag terug gekregen!

Wot werkt bij mij nu gelukkig ook weer :)

Nieuwe physix zijn vet! Laatst een jump van een meter of 10 gemaakt met een A-20 toen ik volgas een helling met een hobbeltje afreed :mrgreen:
Tracks lagen er wel allebei af, maar het was het waard :)

Ook heb ik met de JagdPZ al in water gestaan, je krijgt dan een grote gevarendriehoek in beeld! Of er schade van komt weet ik niet, heb er niks van gemerkt iig! maar zo heel lang ben ik niet in het water geweest.

Groeten

als je te lang in het water ligt, dan verzuip je.....
voor de lol ff geprobeerd.
Je kunt dus hier ook je voordeel mee doen. Gewoon de tegenstander van de brug duwen.
Wat ook goed werkt: de irritante t-50 en alle andere lagere triers gewoon rammen. Zij kapot, jij de punten en een klein beetje schade.

Wat ook erg grappig is: Van de berg af rijden. Hoe langer de berghelling, hoe sneller je gaat. Ik heb met een m2mt al 90 gereden

Wat ook goed werkt: de irritante t-50 en alle andere lagere triers gewoon rammen. Zij kapot, jij de punten en een klein beetje schade.

Ik ram bijna alles :mrgreen:
is vooral handig om die laatste 1 a 2% eraf te halen!

Ram je een tank met een hogere tier kapot, krijg je de "Kamikaze" medaille!

Die nieuwe maps vind ik een verbetering, mn de weergave van water en andere details, soms wat overbelicht maar wel veel scherper. Stofwolken e.d. zijn ook erg realistisch en de geluiden een stuk beter.
Maandje later dan gepland, maar hij is er dan, het objekt 704, kost nog wel 550.000 credits om alle opties erop te zetten dus ik gebruik 'm nog even niet...beetje knullig standaard kanon hè. Enfin, eindelijk, maar toch!
WOTobjekt704.jpg

Na de successen in Afrika valt de 507 vanaf woensdag Europa binnen mede gesteund door de Enigma Allianz waarin naast de 503 en de 509 ook de Dutch Devils zijn vertegenwoordigd.
enigmaallianz.jpg

Bij het maandappel waren dit keer 115 leden vertegenwoordigd, het gaat dus goed met de 507!
507logo.jpg

Laatst bewerkt:
Ik hoorde er al iets over. Op naar meer goud voor je landjes! tenminste, als je ze al kunt veroveren en houden. Succes. Werken jullie dan samen met onze clan NLD?

De object binnen. Slopen met dat ding, 750 damage. Deze staat ook zeer hoog op mijn verlanglijstje. Maar ik kom zoveel credits tekort. :( Ik heb de volgende tanks nog unlocked: T20, Panther, S51, M6, SU100. Alles bij elkaar toch zo'n 6,5 miljoen, die ik nog nodig heb. En heb vorige week een T43 en een T25/2 gekocht. Daar gaat mijn voorkeur naar uit voor T10 tanks. Zal nog wel een paar maanden duren, voordat ik ze heb.

Ging gisteren ook met 85 naar beneden met mijn Batchat. :)

oeff papsnoete da's nogal een verlanglijst hè enfin de aanhouder wint :)
Op de motor na is het Objekt 704 nu full option dus goed voor 900 damage :)
Enfin de loop werd "iets langer"Nu hopen dat ik vaak in tier 8 gevechten gematched word dat wordt vet lachen.
Zonet dwarrelde er een mini frogje door de straat na aanrijding door een E75, enfin toch een hele verbetering ook leuk om een T50-II even te vloeren :)
We werken inderdaad samen met de Dutch Devils in de Enigma Allianz, dus ook voor elkaar verdedigen of landen verdelen.
De goudopbrengst in dit continent is uiteraard een stuk hoger dan in Afrika enfin soort Risk hè.
Ik mis zelf nog een goede tier 10 medium het streven is dus naar de E 50 M wat ik een erg mooie en doeltreffende tank vind.
WOTobjekt704fo.jpg

Gisteren de M6 gekocht en weer verkocht. Vond het niets. Ik heb mijn vrije exp gebruikt. Ik kon rechtstreeks door naar de T29 en heb dat ook maar gedaan. En ik heb hem binnen. Dus dat was flink grinden gisteren. De volgende wordt de SU100 of de S51.

Ik wou vanochtend nog even spelen, maar er was voor de zoveelste keer een reboot. :( Ik heb veel problemen na de update. Het loopt af en toe vast. Ik moet dan even wachten en kan dan weer verder. Maar ja... dat kan net te laat zijn. En als de stats na de battle worden geladen, duurt dat heel lang en wordt gedisconnect. Kortom, irritant.

Ik heb de Lorraine nog in de garage staan. Ik vind het een @#$@# tank om mee te spelen. Zou hij na een update nog beter worden? Na 8.0 50 hitpoints meer. Jeuh... En ik las een langzamere motor. :( Ik sta te twijfelen hem te verkopen. Ik heb ook maar een winrate van 41% met dat ding. Zelfs een Tier 6 penetreert hem nog.

De m6 kan leuk zijn mits er niet teveel hogere tanks rondrijden...enfin geldt voor veel tanks, momenteel naast deze de T32 voor spelen in een peloton met 8er, en de T100E5 voor de clanwars....diie begint mij nu beter te bevallen. Gelukkig minder last van lag dan na de vorige update, wel in sniper mode maar daar wordt aan gewerkt aldus WOT. Lorraine kan toch een hoop schade aanrichten, heb er zelf geen ervaring mee maar wel behoorlijk last van gehad LOL. Nee, een dik panzer hebben die Franse tanks niet alleen de allerzwaarste T10 heavy is wel redelijk. Naast de Löwe is de Tiger I overigens nog steeds de tank waarmee ik de meeste kills scoor en het meeste mee win, dus het kan ook simpel :)
Na een weekje met de nieuwe update gespeeld te hebben moet ik toch constateren dat dit een grote vooruitgang is, zelfs de loopwerken veren nu mooi in en uit en passende geluiden...schieten met het Objekt geeft echt een ijzingwekkende knal via het Logitech ZX 5300 DTS setje wat aan de i7 hangt....mooie maps en stofwolken...enfin ik ben hier erg blij mee!
WOTE-75.jpg

Laatst bewerkt:
garppig Bram,

Heb dezelfde ervaring met de good old Tiger en in mijn geval de T-34 (amerikaans), hoewel de E-75 het ook erg goed doet.
De nieuwe versie van WoT is mooi, hoewel mijn PC het grafisch niet trekt, heb hem dan ook op de oude instelling terug gezet en daar is het spel grafisch ook een stuk beter geworden. Like het beklimmen van bergen en waterwaden (of verzuipen);). Moet wel zeggen dat ik last heb van vastlopers de laatste dagen en nadat een game over is, wordt ik er steeds uitgegooid, dat is irritant. Door eerder het spel te verlaten kan ik dit voorkomen, maar het zou fijn zijn als dat niet nodig is.

En dat heb ik nou ook. Ik zal mijn instellingen ook eens terugzetten. :(
Ik ben op weg naar de GW typ E. Ik hoop hem aankomend weekend binnen te hebben. Pfff, lange weg naar deze tank. alhoewel de max tier 8 is. Maar 264000 exp. En dan nog voorzien van equipment en ammo, weer ongeveer 1,5 miljoen lichter. En dan op naar de Jgdpz E100. Nog 95.000 exp punten en dus nog 6.1 miljoen :(

Goede zaak de GW typ E Papsnoete, ik moet ook nodig die GW Panther eens vervangen...enfin net de GW Tiger geresearched nu nog het goede kanon en ketten..en nog weer 2 milj. credits binnenhalen oeff. Van de Jagdpanzer E100 zal ik geen haast maken maar ieder gevecht met de Jagdtiger komen er wat exp bij voor gemiddeld 3-4 kills...moet dus a.h.w. vanzelf gaan :)

Ik heb mijn credits bij elkaar. Nou ja, bijna dan. Ik moet nog 300.000. Dus dat is vandaag te halen. En dan wordt het de maus of de jagdpzE100. Ik ben er nog niet helemaal uit. Ik zal vanavond de knoop doorhakken. Ik vind het geweldig te zien hoeveel damage de jagdpzE100 doet.

Mijn eerste potjes gespeeld met de JagdpzE100. Wat een ding! Gisteren een 1390 ge-oneshot, die na een scoutronde op zijn weg terug was en dacht niet meer geraakt te worden. :p

Nog "even" uitrusten met wat equipment. De vents zitten er inmiddels op. De volgende wordt de gun rammer. Ik twijfel nog over de 3e.

ik moet het even kwijt.

rij alweer een tijdje met de sovjet T-44 (VIII) en kwam zijn kleinere broertje tegen de T-43 (VII) en schoot hem met 1 schot naar de eeuwige velden.
1100 damage, normaal kan dit nooit toch??

ik kwam de bocht om en daar stond hij klaar om mij af te knallen.
dus ik schrok een beetje en drukte perongeluk op de linker muisknop.
BOEM en weg was hij.

wel leuk, maar is het een lucky shot of een dug in het spel ??

gr Sander.

Ejj Jagdpanzer E100 da's wel een vette! Eerst maar eens die GW Tiger aangeschaft al moet -ie nog een beetje uitgebouwd worden LOL.
WOTGWTiger.jpg

Oneshotten van een T43, geen idee, lucky shot wellicht? Mijn IS7 werd eens ge one shot door een T34 was ook erg bizar maar ok shit happens i.i.g. leuke score zo!

WOTGWTigerFO.jpg

Hier in full option :)
WOTGWTiger2.jpg

1200 damage aan een E-100 in 1 schot is toch erg leuk :)

Laatst bewerkt:
Een lucky shot. Ik heb het ook een keer gehad met mijn IS3 op lakeville. Ik schoot op een IS3 op verre afstand (andere kant van het meer) en schoot hem in 1 keer weg. Af en toe heb je dat. die speler was alleen niet blij. Ik werd overal voor uitgemaakt. :)

Ik wil nog gebruik maken van de korting voor de Tier 9's dit weekend. Ik ben flink exp aan het verdienen met mijn Tiger II voor de E75. Ik heb nu 80.000 exp. Dus nog 74.000 te gaan. :(
Weet iemand hoeveel korting ze krijgen?

Ik ben ook flink aan het schieten met gold shells. 4000 tot 4800 credits per shell. Wel duur, maar ook leuk. Maar of het ten goede komt van het spel.

Voor mij voorlopig geen WoT:(
Heb last van peesontstekingen in de pols o.a als gevolg van een verkeerde lichaamshouding tijdens het uren lang agressief WoT spelen :bad-words:

Back