World of tanks

• Topicstarter Topicstarter marcelvries
  • Startdatum Startdatum
Bram: de Panther II vond ik wat tegen vallen, vind de E-50 een stuk leuker. Voor wat betreft de IS-4 versus IS-7 heb ik het idee dat de IS-7 toch behoorlijk favoriet is. Ik kom de IS-4 niet zo vaak meer tegen.
Mijn grote favoriet is nog steeds de E-75, machtig kanon en super armour, alleen snelheid zou wel iets hoger mogen.

Inzake de IS-en: IS7 redelijk snel goede 130mm gun, IS4 langzamer maar meer Hp 122 mm goede gun, ideaal voor verdedigen, IS8 lage Hp redelijk snel en tegen tier 8 prima tank, m.n. aanval, zelfde gun als de IS-4. ST-1 zelfde 122mm gun iets meer Hp maar langzamer. Goede doorbraaktank tegen lagere tiers. De IS-7 is qua snelheid een IS-8 maar dan sterker en de beste gun van het rijtje IS-en.Snelheid heuvelop valt dan weer erg tegen. Heuvelaf 50-55 km.Uiteraard uitgaande van full option tanks.
@ Jaap E-50 net geresearched nu nog de lange weg naar de E50M...enfin eerst weer credits sparen..
Groeten,

Bram

congrats Papsnoete ik kocht zojuist een kale E-50 op weg naar de E-50 M als het vanavond net zo goed gaat als vanmiddag dan is-ie eind van de avond full option en dan maar eens zien hoe-ie bevalt :)
WOTE-50_zpsf4442643.jpg

Zo blijf je zien dat er altijd wel een tank niet bevalt.
Merk zelf ook dat bepaalde tanks mij niet lekker in de hand liggen.
Dat is erg frustrerend want je hebt er hard voor gespaard en je doet er verder niks mee.
Zo heb ik nu al de T20 en de T29 gekocht en allebei weer verkocht :( gewoon weg dat ik er alleen maar verlies mee draai en niet lekker in de hand liggen.
Nu vertelde een mede speler dat ik ook gewoon even moest doorbijten dus ik ben weer voor de T29 aan het sparen.
nog 500k te gaan :D

Vroeg me wel even of het klopt dat een tier 8 tank in verhouding goedkoper is dan een tier 7 tank.
Dan doel ik op reparatie en punten die je verdienen kan met een tier 8.
Klopt dit?

Maar voorlopig rij ik nog even met mijn Sherman reeks verder.

En ik vind de panther juist weer een geweldige tank :)
Herlaad bijna even snel als die gekke AMX dingen.

Nou heb het spelletje ook maar eens opgepakt, maar random battles ben ik wel van genezen. (teveel afhankelijk van de siema warriors die vaak niet weten wat ze doen) Nu met een paar vrienden af en toe een pelotonnetje spelen is erg leuk. Heb de WZ131 en de SU101 volledig researched, en zijn ze eindelijk redelijk tot goed. Helaas ligt de Batchat 25T mij minder goed dus die staat te verstoffen in mijn garage ;)

Netjes Mark,

Zin om eens een peloton te doen? Dit is de mijne ;)

full

full

full

Lol de tutorial gefaald!!!:D:D

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je toch premium hebt doe ik ook wel mee.
Dit is de mijne met jumbo

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Goed bezig! Als jullie een ook keer zin hebben in een platoon, nodig me maar uit. Mijn ingame naam is Hallokiedokie.

Wel graag eerst even een PM sturen. Je krijgt zo vaak uitnodigingen van onbekende spelers.
Misschien tot snel!:tank:

To Panther or not to Panther, enfin de Panther II (..) bevalt mij redelijk goed. Na 1,5 jr met slome heavys gespeeld te hebben is afwisselend E-50, T54 of Panther II rijden weer eens een heel wat andere en snellere manier van spelen...medium spelen is toch weer een vak apart. Nadeel is, om credits bij te tanken heb je die premium KV-5 en Löwe hard nodig...en die lijken nu wel erg sloom na dat 60 km/h mediumgeweld.

Ik heb de T30 gisteren gekocht. Ik had nog veel free xp staan en kon ook direct de top gun researchen. Maar ja, die kost ook weer 320.000 credits. :( Proberen hem vanavond of morgen te kopen.

To Panther or not to Panther, enfin de Panther II (..) bevalt mij redelijk goed. Na 1,5 jr met slome heavys gespeeld te hebben is afwisselend E-50, T54 of Panther II rijden weer eens een heel wat andere en snellere manier van spelen...medium spelen is toch weer een vak apart. Nadeel is, om credits bij te tanken heb je die premium KV-5 en Löwe hard nodig...en die lijken nu wel erg sloom na dat 60 km/h mediumgeweld.

Hehehe, idd ik heb zowel de Batchat 25T en de T95 gespeeld en dat is echt een wereld van verschil in speelstijl ;)

Congrats met de T30 Papsnoete, ik zou 'm ook kunnen kopen maar ja, credits tekort as usual, die 155 mm gun heeft wel prima specs :). De E-50 is nu goed ingespeelt en bevalt mij beter dan de T54 omdat deze meer tijd nodig heeft bij richten op een target.@ Trustmaster: ook nog in de garage T50II (72 km/h, 18 ton) en de Maus (20 km/h 192 ton) wel elkaars uitersten deze 2 tanks :). Enfin genoeg xp voor de E50 M maar nog lang niet genoeg credits dus ik laat die free xp lekker staan. Wat straks over is richting T 62 A.

Back