World of tanks

• Topicstarter Topicstarter marcelvries
  • Startdatum Startdatum
Weet niet of ik het al gezegd had maar ik speel onder de naam boiba[G4F]
Ben zelf ook nog maar een beginnende speler met tot max tier 7
Ik speel voornamelijk met amerika.

Ik heb een screenshot gemaakt van mijn Lorr 155 51. Ik heb 2950 damage gedaan en 3 vernietigd en krijg 250 xp!!! Ik begin er echt van te balen.
Ik zal hem vanmiddag ff plaatsen.
Da's i.d.d. erg weinig hallokiedokie (LOL) ik zou eens een klacht indienen bij WOT misschien helpt het. Loop van de dag heb ik genoeg credits voor mijn mini Löwe de Indienpanzer, helaas een fantasy tank maar wel goede stats.

Hier dan de in de nieuwste update uitgebrachte medium Tier 8 Indienpanzer hier in standaard uitrusting.

Hier de AMX 50B Tier 10 die ik nog zou posten.

En hier de AMX 13 90 gekocht op weg naar tier 10 batchat 25 T

Laatst bewerkt:
Heb even een vraagje,
Hoe kan je van een gewone tank een elite tank maken en zo je ervaring omzetten.
Nu kan dat alleen met een elite tank.

Eric

Je kan hem zelf idd niet veranderen!

Zodra je je laatste upgrade/volgende tank geresearched hebt krijg je als het goed is vanzelf de melding dat je tank elite is geworden!

Elite:
shot051b.jpg

Bijna elite:
shot052c.jpg

heb bij de laatste tank alles gedaan en kan alleen maar nieuwe tank aanschaffen.
Zal eens proberen of je vanaf het begin alles moet onderzoeken.

Je moet idd alles geresearched hebben. Ook de volgende tank. En in jouw geval beide tanks. En dan krijg zoals Mark zegt, vanzelf een melding.

Ook maar eens geprobeerd om een goed resultaat te behalen.
Wel jammer dat je steeds dezelfde schermen krijgt om op te spelen.
Kom tijdens het spel weinig Nederlanders tegen, veel polen of zoiets.
Kan dat kloppen, speel in Europa 1 en Europa 2.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
ja, dat klopt.

maar vaak als ik merk, dat er veel polen / russen / oostbloklanden zijn, plaats ik in het begin iets in het nederlands.....voornamelijk spottend richting de polen.

geheid dat je een ned. reactie gaat krijgen.

Sinds 26 april de tankvloot tot 55 opgevoerd met o.a. T62A T30 Ferdinant en ook het wat kleinere spul wat ook leuk kan zijn zoals Hetzer Stug III Grille Hummel zelfs laatst een CW gehad met tier 3 i.p.v. tier 10. Verder nu minder actief dus in de RA (reserve abteilung) van de 507. Derhalve meer ritten met premium tanks dus meer credits :)

Momenteel veel met de Black Prince onderweg nu halverwege qua xp naar de Carnaervon, daarnaast iedere dag Jagdtiger op weg naar Jagdpanzer E-100 ook halfweg, en de Indien Panzer net doorgespeeld en de Leopard protoyp A gekocht alles nog standaard dus snel toewerken naar het X kanon met max. 330 doorslagkracht :) De Leopard 1 zal wel een maand of 6 vergen vrees ik :p

Nooit gedacht dat er op het MBF hierover een topic zou zijn :p. Is misschien niet zo druk, wel leuk.

Ik zelf speel dit spel al redelijk lange tijd.

@Markjuhh, ik zie dat je nog niet de IS-3 hebt. Geloof me, je wilt deze tank hebben! Zeker als je de IS al lekker vind spelen.
Hier een screenshot van 1 van de mooie potjes met de IS-3, is van een paar maanden geleden maar maakt verder niet uit.
shot_109_zps53d5ab2a.jpg

@Bram, ik kan het gemist hebben maar wat is jouw ingame naam?

P.S. Wie nog meer zit er op het tweakers world of tanks topic? (klik)

Ben bijna bij de IS3 :D

Heb hem al geresearcht, moet alleen nog een miljoen cash hebben voor ik hem kan halen.
Speel het niet zo vaak meer en dan duurt dat best lang :(

Hallo daar was ik ook weer eens een keer.
@ alle printscreens: Mooie potjes hoor!
Zit de laatste tijd ook rond die score.
Ben zelf inmiddels de gelukkige bezitter van de T32 en hoef alleen nog maar de m103 xp bij elkaar te schrapen.
Ben ook al op een 30k xp na bij de pershing en kan niet wachten op update 8.8 zodat de super pershing weer terug is.
Iemand toevallig al een mening over de veranderingen van deze tank?
Heb hem gespeeld in de test server en kan zelf niet echt veel verandering vinden.

Back