Een hele tijd geleden al de Churchill III eens gekocht toen hij voor de helft was, nooit echt veel mee gespeeld tot gisteravond...
Is toch wel een erg leuk apparaat, 100% crew erin en knallen maar.
Staat gelijk bovenaan met hoogst behaalde XP (2151) en aantal kills in een battle (7).
Was helaas nog niet genoeg voor de "Ace Tanker" mastery badge, was een "1st Class"
Gemiddeld toch al gauw zo'n 1300 damage per battle, zelfs met een loss had ik met gemak 20-25k credits winst.
Normaal heb ik helemaal niks met zware tanks, diverse tanks al geprobeerd (KV-1, T1 Heavy, B1) en vond het allemaal maar niks, ben het verst gekomen met de KV-1, hiervoor alle modules al vrijgespeeld.
Maar de eerste zware tank die echt bevalt is de Churchill III.
Verder speel ik eigenlijk alleen maar medium tanks afgewisseld met tankjagers, lijstje van tanks welke ik op het moment het meeste speel:
- STA-1
- T20
- T-34-85
- SU-100
- SU-122-44
- StuG III G
Enige wat ik wel merk is dat het sinds de update naar 9.0 veel meer drama is, er is niet echt meer normaal te spelen in random battles, voor 9.0 had ik veel minder het gevoel dat men als een kip zonder kop rond reed.
Nu met 9.0 zie ik dat echt vele malen meer, mensen in mijn omgeving ervaren ook helaas het zelfde.
Zit wel bij een clan, maar ben toch vaak meer van het alleen spelen of ff platoonen met wat mensen die ik ook persoonlijk ken.
Teamspeak/skype heb ik wel maar ben er geen fan van aangezien ik in de woonkamer zit en we vaak bezoek hebben