World of tanks

• Topicstarter Topicstarter marcelvries
  • Startdatum Startdatum
Ik zit nu bij NLD. Ik heb een tijdje niet gespeeld. Maar dan moet je wel weer inkomen. Mijn ingame naam is hallokiedokie.

Waar kan je dat zien? Is dat gewoon ingame of op een site? Ik had gisteren nog een leuke pot in mijn T57. Ik had ongeveer 5700 damage gedaan. En toch verloren! :(

Hoe zit het bij jullie in de clan? Is er veel verloop van leden?

Je kan het idd in game zien in je statistieken.
Betreft onze leden wat bedoel je met verloop?

Ah, ok. Dan ga ik vanmiddag eens ff kijken.

Ik zit al een tijdje bij NLD. Ik ben er 2 maandjes uitgeweest. Ik kom terug en kan bijna niemand meer! :(

Mocht iemand een keer zin hebben om te platonen, nodig me maar uit!

Al zo vaak bij die groepen aan gesloten. Gegevens ingevuld, en wacht nog steeds op een activerings mail.
Is geloof ik al een paar maanden geleden.

Blijft een sneu verhaal op jouw verzoek zelfs 2 keer aan onze clanleiding doorgegeven dat je lid wilde worden Eric...voor mij een raadsel.

Ik wacht nog even af. Ik blijf voorlopig nog even bij NLD. maar wie weet.
Ik werk in ploegen, dat maakt het spelen van CW's bijna onmogelijk. Of ik ben aan het werk of het wordt me te laat. Eventueel halve finales, finales of landowner battles zijn gewoon te laat. toen ik nog in dagdienst werkte heb ik vaak meegedaan. Ontzettend leuk. TC en platonen is ook leuk. Dat kan natuurlijk altijd.

Wat zijn jullie favoriete tanks? Ik speel graag in de KV1S, IS3, t34.
Ik merk dat ik nog wel even door kan gaan! :)

@ Bram,

Waar het aan ligt weet ik niet, heb alles al geprobeerd. speel het nu dus alleen, maar is een stuk minder leuk met al die Polen die erop zitten.
Maar ja, wie weet lukt het ooit nog eens........... ;-)

@ Eric,

Je zou het eens kunnen proberen bij NLD. Het enige is even aanmelden en een gesprek op teamspeak en je kunt joinen. Mits je natuurlijk voldoet aan de voorwaarden die ze stellen. Volgens mij 1000 battles en minimaal een tier 8.

Hier kan je je aanmelden. www.dutchdevils.nl. Wat is je ingamenaam?

@ Bram,

ik ben jaloers. Ik wil de wt E100 ook! Ik ben bij de wafftrager auf pv IV. En nog maar ongeveer 260.000 xp te gaan. :(

@ Eric Dijkstra: ik begrijp uit een recent gesprekje met onze clanleider France999 dat hij het liefst spelers wil die al een tier X in de garage hebben en een ruime speelervaring, ik neem aan dat men daarom afhoudt.

ik ben jaloers. Ik wil de wt E100 ook! Ik ben bij de wafftrager auf pv IV. En nog maar ongeveer 260.000 xp te gaan.
Ik heb de WT auf E 100 crew nog niet op 100% gespeeld maar met een clanwar training laatst toch ff 3600 damage gedaan en dan speel je alleen tegen tier X maar zonder gold. Nadeel in willekeurige gevechten is, veel tanks jagen op je en ondersteuning tijdens de reload van 60 sec hoef je van de meeste spelers niet te verwachten, het is steeds meer een ieder voor zich zooitje bij WOT, reden te meer om via een clan meer in platoon of 7 vs 7 te spelen dan ban je dat uit.

Laatst bewerkt:
Een hele tijd geleden al de Churchill III eens gekocht toen hij voor de helft was, nooit echt veel mee gespeeld tot gisteravond...
Is toch wel een erg leuk apparaat, 100% crew erin en knallen maar.
Staat gelijk bovenaan met hoogst behaalde XP (2151) en aantal kills in een battle (7).
Was helaas nog niet genoeg voor de "Ace Tanker" mastery badge, was een "1st Class"

Gemiddeld toch al gauw zo'n 1300 damage per battle, zelfs met een loss had ik met gemak 20-25k credits winst.

Normaal heb ik helemaal niks met zware tanks, diverse tanks al geprobeerd (KV-1, T1 Heavy, B1) en vond het allemaal maar niks, ben het verst gekomen met de KV-1, hiervoor alle modules al vrijgespeeld.
Maar de eerste zware tank die echt bevalt is de Churchill III.

Verder speel ik eigenlijk alleen maar medium tanks afgewisseld met tankjagers, lijstje van tanks welke ik op het moment het meeste speel:
- STA-1
- T20
- T-34-85
- SU-100
- SU-122-44
- StuG III G

Enige wat ik wel merk is dat het sinds de update naar 9.0 veel meer drama is, er is niet echt meer normaal te spelen in random battles, voor 9.0 had ik veel minder het gevoel dat men als een kip zonder kop rond reed.
Nu met 9.0 zie ik dat echt vele malen meer, mensen in mijn omgeving ervaren ook helaas het zelfde.

Zit wel bij een clan, maar ben toch vaak meer van het alleen spelen of ff platoonen met wat mensen die ik ook persoonlijk ken.
Teamspeak/skype heb ik wel maar ben er geen fan van aangezien ik in de woonkamer zit en we vaak bezoek hebben :P

Grappig hoe verschillend dat ligt met tanks, ik heb mijn Curchill VII om museale waarde (LOL) nog wel staan maar ik vond de weg erheen en de Churchill echt een grote ergernis.
Maar misschien is de matchmaking nu anders??

Nee doe mij dan de Black Prince die een goede hull met een goed kanon combineert, blijft een sloom ding maar kan tenminste van zich af bijten! Maar knap dat je met een Churchill III dat soort scores haalt :)

Laatst bewerkt:
Sinds gisteren in het bezit van een SU-152, nog helemaal stock, maar wat een apparaat zeg.
Wel al een camo net en binocular telescope gemonteerd.
Crew van mijn SU-100 over gezet, deze hadden ook nog eens al 88% camo skill
Het is dan toch ook wel heel erg bruut om met 1 goed gericht schot een KV-1S te zien verdwijnen...

Nu ga ik voornamelijk verder met de STA-1 voor de Type 61, dat zou dan mijn eerste T9 tank worden :)
Maar dat duurt nog wel even, nog een kleine 200k xp in totaal nodig hiervoor

net war thunder aan het downloaden nu WOT om de haveklap vastloopt op mijn PC en dit spel ook tanks heeft maar dan i.c.m. vliegtuigen dit maar eens proberen :)
Uiteraard zou ik graag eens ontdekken waarom de laatste WOT release zoveel vastlopers genereert, maar zo te horen ben ik niet de enige.

Back