Weet niet of het al bekend was, maar je kunt 1000 goud verdienen door mee te doen aan een actie van "Overwolf"
Install Overwolf - Leave Open for an hour - Get 1k gold! - Gameplay Discussion - World of Tanks official forum
Wel aan te raden om wot enkel open te laten staan, met Overwolf aan had ik gigantische lagspikes en FPS drops naar 5-7fps, met mij een flink deel van de clanleden.
Wel 1000 goud opgeleverd, vorige week al 3500 goud omdat ik de TOG II al heb en de oktober missie had gehaald.
Van die 3500 goud de SU-85i + perma camo aangeschaft.
In de patch van deze week komt de SU-76i als T3 premium TD voor 1000 goud, die schaf ik ook direct aan samen met perma camo.
Russische TD lijn is toch wel mijn favoriet, ben nu crew aan het trainen en credits aan het verzamelen voor de SU-101.
Met straks 3 russische premium TD's gaat het crew trainen in ieder geval erg hard.
Tot nu toe is mijn hoogste tank T8, maar nog geen problemen mbt. het niet kunnen betalen, heb geen premium account maar draai toch bijna volledig winst er mee.
Af en toe wat mindere potjes er tussen maar die heb je altijd, heb het zelfs een keer gepresteerd om 12k verlies te hebben in een KV-1, en dat zonder gold te schieten :grin:
Premium tanks helpen m.i. ook niet heel erg met de credits, met de SU-122-44 bijvoorbeeld heb ik net zo makkelijk 20k winst als 20k verlies.
Uiteraard zijn er wel een aantal die bekend staan om hun gigantische credit winsten, maar dat zijn lang niet alle premium tanks.
Lagere tier premium tanks merk ik niet heel veel meer extra credit winst, misschien net 1 of 2k extra, meer ook niet, maar zijn gewoon heel erg prettig om crew te trainen.
http://www.modelbouwforum.nl//nl.pinterest.com/pin/create/extension/