Worldcup/Eurtour 2015 in Nederland

Dank

Peter voor de toelichting.

Inmiddels aangemeld via de KNVvL.

En natuurlijk valt mijn oog op de site van de FAI op:

"The paper copy of the licence is the official document" :confused:

't Zal wel.

Vraag in de ronde: is er al iemand die zich heeft aangemeld voor de eurotour wedstrijd in NL?

Groet

Johnny

Ik heb mij aangemeld, Henk Struyk, Herman Dievelaar. En een behoorlijk aantal aanmeldingen uit Engeland heb ik begrepen van Peter. Ben zelf wel benieuwd hoe het er nu inmiddels voor staat.

Binnenkort komt het volgende bulletin beschikbaar en zal Peter ook een lijst publiceren van mensen die zich reeds hebben opgegeven. We hebben inmiddels inschrijvingen uit Nederland, Engeland, Duitsland en toezeggingen uit Tsjechië. Het wordt een mooi internationaal evenement.

Ook het probleem mbt een FAI licentie is eenvoudig op te lossen: gewoon lid worden van een KNVvL gelieerde club. Meld je aan bij onze club: modelvliegclub Losser en wij regelen een FAI licentie voor je. Om de contributie hoef je het niet te laten: voor 10 euro per maand ben je lid. Hiervan gaat ca. de helft naar de KNVvL welke ervoor zorgt dat de licentie geregeld wordt.

Dus schrijf je zsm in voor de wedstrijd en we maken er iets moois van[emoji106].

Brian, Namens Modelvliegclub Losser

Laatst bewerkt door een moderator:
Het gaat inderdaad lekker met de inschrijvingen, er zijn inmiddels 24 piloten en 1 pilote aangemeld. We zijn de laatste informatie aan het verzamelen voor het komende bulletin. Ik verwacht dit bulletin binnen twee weken te kunnen publiceren. Zal dan ook actief in Duitsland deelnemers gaan werven. Binnenkort kunnen jullie ook de lijst met deelnemers verwachten.

Aanmelden kan via ph.zweers@zonnet.nl. Ik reageer alleen op zaterdag of maandag.

Ook het probleem mbt een FAI licentie is eenvoudig op te lossen: gewoon lid worden van een KNVvL gelieerde club. Meld je aan bij onze club: modelvliegclub Losser en wij regelen een FAI licentie voor je. Om de contributie hoef je het niet te laten: voor 10 euro per maand ben je lid. Hiervan gaat ca. de helft naar de KNVvL welke ervoor zorgt dat de licentie geregeld wordt.

En ik vond 45€ inschrijving al erg duur!!

Willy

De lijst met aanmeldingen tot nu toe. Het volgende Bulletin zal volgende week verschijnen.

1 Peter Mitchell UK
2 Brian Johnson UK
3 Cliff Hannam UK
4 Paul Newell UK
5 Virginia Newbold UK
6 Steve Haley UK
7 Bill Haley UK
8 Clive Needham UK
9 Bob Dickenson UK
10 Martin Bell UK
11Lyckele Govers NL
12 Herman Dievelaar NL
13 Adrie van Brouwershaven NL
14 Henk Struik NL
15Gary Mathews UK
16 Peter Sherliker UK
17 Andreas Freundl GER
18 Hans Hermsen GER
19 Robert Blacquiere NL
20 Fred Thijsen NL
21 John Ruiter NL
22 Geert van Melick NL
23 Frank van Melick NL
24 Win Hanssens BE
25 Erik Rukkers NL
26 Bernhard Prade GER
27 Hans-Joachim Bosch GER
28 Gerhard Pollack GER
29 Olaf Starmanns GER
30 Jörg Volgelsang GER
31 Heribert Stramanns GER
32 Vlastimil Vostel CZ

Laatst bewerkt:
Winnaar Eurotour 2014

De winnaar van de Eurotour 2014, Vlastimil Vostrel, heeft toegezegd deel te nemen !!!! Als organistie zijn we hier natuurlijk erg blij mee !!!!!!

Back