Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Thomas Frak uit Polen met zijn Jantar naam in de 3 Fly-off wedstrijd te veel risico ,
door te laag te starten en vond geen goede lucht meer
en moest helaas een buitenlanding boeken ,
weg podium plaats
Na een korte pauze van maar 5 minuten , start tweede Fly-off wedstrijd , weer een werktijd 15 minuten.
En dan na weer een korte 5 minuten pauze , derde Fly-off wedstrijd , met weer een werktijd 15 minuten en dan de laatste landing.
Ga daar maar aanstaan , 3 x 15 minuten zeer geconcentreerd sturen , met 9 kisten tegelijk in de lucht.
Petje af voor de piloten , organisatie en vrijwilligers.
Leuk weekend gehad en weer veel (oude) bekenden gezien Lekker gevlogen en paar verkeerde keuzes gemaakt en foutje op de tweede dag met spul niet voor elkaar te hebben. Volgende keer zal dat niet meer gebeuren ... hoop ik.
Ik vond het mooi om te zien hoe de toppers risicos nemen, die ik mijzelf nog steeds niet aandurf om te nemen, en dan toch de vlucht vol vliegen. Top!!! Ik moet nog veel oefenen.
@Peter plaats je hier ook nog de volledige uitslagen uit gliderscore?
Het was zeker geen straf om dit te mogen organiseren samen met Peter Zweers, wel erg intensief maar de enorm goede hulp van velen maakten het mogelijk dat dit een success genoemd mag worden.
Leuk om dit een keer mee te maken, ook als timer. Hier heb ik ongelofelijke dingen gezien zoals idd de capriolen van Thomas Frak die, op een grote afstand, laag tussen de bomen draaiend probeert zijn kist omhoog te houden. Helaas lukte dit niet. Wel mooi om te zien, waar ik al heel lang opgegeven had bleef hij maar doorgaan. Maar ook hoogtes en afstanden om u tegen te zeggen.
Sowieso leek het er in de fly-off wel of er een tandje bij geschakeld werd, wat een niveau.
Hier de link naar de Youtube videowebsite van Jure Pecar waar waarschijnlijk de Fly-off van Toldijk ook opkomt.
die bomen had hij wat mee, volgens mij alle 5 rondes op zaterdag, en 3x werkte het perfect voor hem. Het was zijn escape die hij erg goed wist te benutten in de meeste gevallen.