Worldcup lijnbesturing Bitteveld "Nieuw MTR RECORD&quot

woldlake zei:
Owen zei:
Ja en dan op de eerste dag van d'r 18de jaar was het beste toch?
18 jaar... geen wonder dat het spul zo zeldzaam is ;)

Ik heb eens na gedacht ja ik weet het valt niet mee voor mij.
Als Loet nou eens op zoek gaat naar die 18 jarige en eff aftapt
kan ik hier bezig om de rest bij elkaar te krijgen.

Waarom ik nou weer, ik houd me bezig met de motortjes anders zou je nog steeds boven de 6 minuten vliegen :D :D En ik werk ook nog dus ik heb niet alle tijd van de wereld. :wink:

Ik heb niet begrepen of jullie nu wel of niet naar Sebnitz gaan. Let op, want het inschrijfgeld is vrij hoog. Daarentegen is het wel een vreselijke mooie omgeving en de vrouwen kunnen lekker shoppen in Tsjechie 2 km verderop. :banana:
En het is maar 200 km verder dan Bitterfeld dus dat kan het probleem niet zijn. :D

Monique is het al eens gelukt om een combat te laten crashen 1 meter naast 3 wedstrijdvliegende teamracepiloten. Misschien iets om op zo'n moment het wereldrecord handvatwerpen te verbeteren voor Stefan als het weer gebeurd. :P

Loet Wakkerman zei:
Ik heb niet begrepen of jullie nu wel of niet naar Sebnitz gaan.

Monique is het al eens gelukt om een combat te laten crashen 1 meter naast 3 wedstrijdvliegende teamracepiloten. Misschien iets om op zo'n moment het wereldrecord handvatwerpen te verbeteren voor Stefan als het weer gebeurd. :P

Dit verhaal heb ik idd al eens gehoord. Ik zit meer te denken in zo'n geval aan het het wereldrecord gereedschapskist werpen, en baksteen zwiepen :P

Ik weet nog niet zeker of we naar Sebnitz gaan. 70 euro om als mini team race team in te schrijven is wel een beetje heftig, als je daarvoor ook nog eens 1000 km heen en terug moet rijden.

Owen zei:
Loet Wakkerman zei:

Dit verhaal heb ik idd al eens gehoord. Ik zit meer te denken in zo'n geval aan het het wereldrecord gereedschapskist werpen, en baksteen zwiepen :P

Ik weet nog niet zeker of we naar Sebnitz gaan. 70 euro om als mini team race team in te schrijven is wel een beetje heftig, als je daarvoor ook nog eens 1000 km heen en terug moet rijden.

Een junior betaalt minder en je bent maar een tijdje jong. Misschien moet je eens schrijven naar de organisatie en vragen of je buiten de 3 voorrondes ook semi's vliegt en een finale. Het blijft natuurlijk vreemd dat de team racers dat wel hebben. Wij zijn per vlucht duurder uit. Ik zal ze ook eens schrijven.

1000 km heen en terug. Ik weet niet hoe jij rijdt maar voor ons is het maar 770 km of Lelystad ligt 230 km van Huissen af. :idea:

Moeten wij dan weer als enige Nederlanders de eer verdededigen?? 8O
2 Kadavers zonder veel ervaring. Het is niet eerlijk :D

Loet Wakkerman zei:
Owen zei:
Loet Wakkerman zei:

Een junior betaalt minder en je bent maar een tijdje jong. Misschien moet je eens schrijven naar de organisatie en vragen of je buiten de 3 voorrondes ook semi's vliegt en een finale. Het blijft natuurlijk vreemd dat de team racers dat wel hebben. Wij zijn per vlucht duurder uit. Ik zal ze ook eens schrijven.

1000 km heen en terug. Ik weet niet hoe jij rijdt maar voor ons is het maar 770 km of Lelystad ligt 230 km van Huissen af. :idea:

Moeten wij dan weer als enige Nederlanders de eer verdededigen?? 8O

Wij rijden ook via denemarken hahahhahaha
Het is om presies te zijn 717,7 km vanaf waar ik woon
We zullen het eens in de raad van 11 gooien als het mogelijk is.
En Stefan moet ook vrij kunnen krijgen van school.
En wat betreft die 2 oude Kadavers die kunnen echt het nederlandse eer wel hoog houden :lol:
Nemen ze maar een beetje raketbrandstof van ons mee

Loet Wakkerman zei:

Bedoel je de twee kadavers met samen zo'n 60 jaar ervaring in de LB die nu de tweede Nederlandse tijd hebben, of die twee kadavers die pas net 1 jaar race ervaring hebben en de absoluut snelste tijd alle tijden op hun naam hebben??? hahaha :P

Owen zei:
Loet Wakkerman zei:

Bedoel je de twee kadavers met samen zo'n 60 jaar ervaring in de LB die nu de tweede Nederlandse tijd hebben, of die twee kadavers die pas net 1 jaar race ervaring hebben en de absoluut snelste tijd alle tijden op hun naam hebben??? hahaha :P

Zal wel die 2 zijn die samen 60 jaar op hun naam hebben staan :lol:
Om de tweede tijd neer te zetten hebben ze hulp nodig van 2 die nog maar een jaar race vliegt :oops:

Owen zei:
Loet Wakkerman zei:

Ja, die 2 die 60 jaar ervaring hebben maar dan wel in combat. MTR doen we pas sinds de NK van vorig jaar.

ok, dan hebben wij inderdaad 1 wedstijd (Britisch Nats) meer ervaring :P
Vandaar de grote ervaring haha

Ik ben even een berichtje naar Udo Kiel aan het sturen over semi's en benadeling door een knockout system :P

Bericht aan Udo Kiel in Sebnitz:

Sorry for not speaking German, hope we can do this in Englisch.

Will there be a three round knockout system, or will we have a semi final construction like in all other racing classess?

It's a little frustrating to drive almost 1500 km towards and back for a competition, pay 70 euro's entry fee as a team like all other competitors, and only fly three times. Meanwhile you watch all other classess fly 6 heats before the final.
In short this means all our flights are twice as expencive as in f2c of f2f :P :P

I think that with 13 to 17 entry's in MTR on all competitions this year so far, we have enough competitors to make a statement in this.

This is a big issue in our overthinking to drive this far for a MTR competition.

Yours,

Owen Bosvelt
MTR Team Grootkarzijn/Bosvelt
100 rounds in 3.49 with 3 pitstops in Bitterfeld

Hallo Sebnitzer,

Hier in Holland fragt man mich ob man fuer MiniTR gleich zahlen soll als fuer die andere World Cup Kategorien. Wenn ich die Reglemente gut verstanden habe gibt es nur Vorlaufen aber wieviele ist nicht deutlich.
Wenn man z.B. nur 3 Vorlaufe hat ein kein Semi's ist es im vergleich mit die World Cup F2C procentuaal pro Rennen noch teuerer.

Fragen:

Wieviele Vorlaufe?
Ob und dann wieviele Semirunden?
Ist die Startgebuehr gleich wie die andere World Cup Kategorien?

Waere schade wenn es gleich teuer waere weil es sich hier um eine Spass Kategorie geht wofuer man nicht ein Internationaler Jury ( ueberhaupt kein Jury) braucht.

Ich moechte gerne wiessen was ich die MiniTR-er in Holland erzaehlen soll.

mfg,

Loet Wakkerman

Hey Owen

ja ook MTR maar niet met 7 inch props!! gewoon met
echter snele props 6 inch dus!!
we konden niet vliegen in Bitterfeld we handen andere
verplichtingen.
bel me maar als je meer info wilt hebben over Gorighem
MVG
sander

Mailtje van Sander over MTR in Gorinchem.
De regels worden "on the fly" aangepast zodra de subcommisie leden van motor merk veranderen :P

Owen zei:
Hey Owen

verplichtingen.
MVG
sander

De regels worden "on the fly" aangepast zodra de subcommisie leden van motor merk veranderen :P

Muaaaaahhahahhaha
Klinkt goed

woldlake zei:
Owen zei:
Hey Owen

verplichtingen.
MVG
sander

Muaaaaahhahahhaha
Klinkt goed

Misschien moet ik maar weer eens subcommissielid worden :D :D

Ja in de nieuwe afdeling MTR :)
Ik bedoel, er zijn ondertussen volgens mij meer internationale MTR teams in Nederland dan Stunters. Kunnen we net zo goed de ene groep opheffen en een nieuwe maken.

Dan kunnen we ook de MTR als oficiele sport met een worldcub doelstelling maken, en de stunt als hobby neer zetten.
Zonder worldcub doelstelling
de supcomissie aanpassen en gaan met die banaan :lol:

Owen zei:

Zijn er binnenkort MTR wedstrijden in Gorinchem?
Als dit zo is moet ik wat sneller bouwen.

Herbert hoe ver ben jij inmiddels :?:

Owen zei:
http://www.modelbouwforum.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=34235
Hier meer info :-)

En zoals Sander onder zijn mailtje al zegt: Wil je meer weten, bel me even hahaha

Ik weet ook niet meer dan dit.
Zal morgen of overmorgen wel even bellen met Sander voor meer info.
Mag die meteen uitleggen waarom de 7" regel ingetrokken is nu hij ook TYR vliegt ;)

Op 3 tm 5 juni zitten we in Denemarken voor een internationale wedstrijd F2D.
Kunnen jullie eindelijk eens een wedstrijd winnen :D :D Wel uitvliegen hoor! :oops:

Ik heb nog geen reaktie uit Sebnitz, helaas.

Back