Hebben jullie die Fred laten inslapen??
Meestal reageert hij toch ook meteen.
Meestal reageert hij toch ook meteen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Owen zei:Wij hebben nog alu liggen dat zo stijf is dat zelfs Stefan het niet haaks om kon vliegen met een touch and go op vol vermogenEn toch gewoon Alu gewicht...
Heb je de flessen al opgestuurd?
Loet Wakkerman zei:Hebben jullie die Fred laten inslapen??
Meestal reageert hij toch ook meteen.![]()
woldlake zei:Mag ik ook eens een dagje rust.
Van al dat gezeur hier moest er even van bijkomen hoor. :lol:
Owen zei:woldlake zei:Mag ik ook eens een dagje rust.
Jaja Zeker hele dag samen met Loet op het strand gelegen om het duivelspacht verder uit te werken![]()
woldlake zei:Owen zei:woldlake zei:Mag ik ook eens een dagje rust.
Jaja Zeker hele dag samen met Loet op het strand gelegen om het duivelspacht verder uit te werken![]()
Hahahahahhaha voor jou een vraag voor mij een weet 8)
packard zei:die Eier sind die Hoden ! Macht Spass und Weh , wass?
Loet Wakkerman zei:packard zei:die Eier sind die Hoden ! Macht Spass und Weh , wass?
En de moderator is op zoek naar zijn Duits-Nederlands woordenboek. Je loopt een risico![]()
Misschien had je celluloselak ook op zijn duits moeten schrijven destijds. Celluloselack.![]()
packard zei:die Eier sind die Hoden ! Macht Spass und Weh , wass?
Owen zei:packard zei:die Eier sind die Hoden ! Macht Spass und Weh , wass?
Volgens mij hebben deze Duitse uitspraken meer te maken met mijn vorige baan dan met modelvliegen...![]()
![]()
(Ja ik ben idd systeembeheerder in een SM club geweest)
Loet Wakkerman zei:Geweest, deed je het niet goed genoeg dat je niet meer bent??![]()
Owen zei:Loet Wakkerman zei:Geweest, deed je het niet goed genoeg dat je niet meer bent??![]()
Nee werd een beetje bang voor de bazin telkens als ik een deadline niet haalde![]()
Loet Wakkerman zei:Is dat dat ook wat je noemt een finale traume, wel de top maar niet het hoogtepunt![]()
![]()
Owen zei:Loet Wakkerman zei:Is dat dat ook wat je noemt een finale traume, wel de top maar niet het hoogtepunt![]()
![]()
Hmm plotselinge drang om me maar eens vol te gaan gooien met drank vanavond :roll:
Loet Wakkerman zei:Owen zei:Loet Wakkerman zei:Is dat dat ook wat je noemt een finale traume, wel de top maar niet het hoogtepunt![]()
![]()
Hmm plotselinge drang om me maar eens vol te gaan gooien met drank vanavond :roll:
De plotselinge aandrang van een opspelende lever op dit tijdstip is mij niet vreemd......![]()