X400 Micro heli van ARK

afb19521.jpg

Het is toch wel klein allemaal als je een 90er gewend bent.

tieske

wacht maar tot je hem de grond in vliegt, dan vindt je hem opeens erg leuk ;) kost je lekker weinig aan reparaties....

Lijkt verdacht veel op een T-rex. Mis ik iets? of wordt de T-rex nu ook gekloont?
x400.jpg

X01.gif
X02.gif

Whooo check de ARK CCPM Pro!
C10.jpg

C05.jpg
C07.jpg

Kwijl....

mooi frame :) dat alu zal wel weer optioneel zijn. Ik heb in dortmund ook verschillende t-rex / zoom achtigen zien staan, ook naast elkaar. Die staart lheb ik veel meer gezien. Dat frame nog niet dacht ik.

Het is geen kloon maar een verbeterde versie van de Trex.
Het alu frame is trouwens standaard.

afb19522.jpg

afb19523.jpg

Ik wou een mooi bouwverslag maken maar dat gaat niet lukken denk ik.

tieske

ik bedoelde die mooie alu heck ;)

waarom gaat dat verslag niet lukken? Zolang je foto's maakt en een verhaaltje typt lijkt me dat niet zo lastig...

Ja, hij zou beter vliegen dan de T-Rex. Maar het model is nieuw, dus veel is er nog niet over bekent. Kwalitatief ook veel beter dan de T-rex. Veel minder slop en beter afgewerkt. Het frame is bv van aluminium.

Het schijnt een soap te zijn, had iets te maken met Align, en de ontwerper van de T-rex. Naar verluid zou de ontwerper de Ark ontworpen hebben en heeft Align dat ontwerp gestolen, dat zou dan de T-rex zijn. Ik kan ook verkeerd zijn, maar helemaal kosjer is het niet.

Het is in ieder geval geen goedkope kloon, maar een veel betere doorontwikkelde T-rex.

Vooral op runryder is men zeer te spreken over deze heli, zeker één om in de gate te houden.

In augustus komt trouwens m'n volgende heli. Deze staat op lijstje, samen met de T-Rex, logo 10, en andere heli's.

Haha hoe durven ze van elkaar te beweren dat die gestolen is. Het is immers een verkleinde Raptor.

Ja, ik was dus verkeerd. Roddel en geklets, niet mijn ding.

http://www.runryder.com/helicopter/t159548p1/?highlight=ark

Daar staat meer.

ARK heeft voor Align een heli ontworpen, align heeft daaruit de t-rex ontwikkeld en ARK bedankt.
Vervolgens heeft ARK dat prototype ook weer doorontwikkeldt, en dat heeft geresulteerd in de X400.

X400 is een betere heli dan de T-rex. Staat allemaal op runryder, gewoon zoeken op "ARK"

Hij ziet er netjes uit en eigenlijk beter dan die T-rex.
Ik vind trouwens die paarse alu stukjes in de rotorkop altijd wel stoer staan bij het zwarte-->de rest v/d helikopter.

Groeten

@rikdragonfly

In ieder geval staat hij hier ook te koop. Mooi prijsje 8).
En aan dit te zien: MicroHelico 1 rue de la Noue B4, 93170 Bagnolet, FRANCE. Tel. 033-0149887297
Is het in Frankrijk, dus ook geen douane etc. :D .

Greetz,
Sander :bye:

Wat is eigenlijk het grote verschil tussen cpm en ccpm?

Groeten Xander

Back