R
razor
Guest
ik heb de carb an mijn dl vervangen door een tillotson dat scheelt dag en nacht...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik heb de carb an mijn dl vervangen door een tillotson dat scheelt dag en nacht...
vlug beslissen Alex,
volgend weekend is het 3W koopjesdag.
In elk geval zou ik toch nieuwe bochten moeten maken. Bij de 3W staan ze blijkbaar onder een hoek, terwijl bij DA/DL recht naar onder.
@Alexzzz. Ik moet je teleurstellen. De DA loopt als een zonnetje.
nu nog een keer de wielkappen erop steken ede QQ ziet er toch een zot machien uit ze
![]()
Zoals ik deze motor bekijk zal er eens keer naar de kopspeling gekeken moeten worden, als de zuiger de kop raakt gaan er grote krachten vrij komen die de cilinder bouten doen breken, dit gebeurt bij hoog toeren.
Scherp oog !! Moet mij er echt eens op toeleggen op geen enkel van mijn kisten staan die gemonteerd. Ben er super tevreden over trouwens, alleen nog wat veel trillingen, prop eens moeten balanceren (Koen)
als de zuiger de kop raakt, doet hij dat altijd, een drijfstang word niet langer bij hoge toeren
ja da valt altijd op en ik vindt het altij veel schoonder met ze erop![]()