yak 54 van phoenix

met de bijgeleverde simprop motor 30-15 40A regelaar
draai ik een APC-SF 10-4.7
Ik schrok van het vermogen.
ik heb hem op vrijdag gekocht, miscien dat ze daarna wel uit verkocht waren

Godver, hebben ze mij gewoon een verkeerde moter meegegeven! :evil: :evil:

FF bellen naar die gasten! Want dit klopt dus niet.

Wie? :lol:

klijne update
nu nog een kleurtje

Dsc00551.jpg

Dsc00552.jpg

Is jullie landingsgestel wel sterk genoeg? mijn wielen staan ongeveer onder een hoek van 30 graden, hij zakt helemaal door.....
Ik ga denk ik een carbon landingsgestel maken.

ik heb nu 3mm verenstaal.
als jij er een van carbon gaat maken hou ik me aanbevolen, ik heb dan nog wel een setje mooie wielkapen:P

Poeh dat is wel erg opvallend! :lol:

Derkum modellbau is trouwens niet bereid om te onderhandelen over een andere moter , ze zeggen dat de 25-16 met een 6x5.5 prima is voor een 3d model, AMATEURS!!!

Of te wel, deze moter gaat de kast in, en ik ga een nieuwe kopen, iemand een idee wat voor moter dat kan gaan worden?
Toch maar een magic torque 30-15 kopen? of liever een chinees namaakmodel?
Wie weet een goede moter?

Landingsgestel bestaat nu uit 4 lagen carbon, 2 glasvezel
nog 3 laagjes carbon en 2 vezel en hij is wel sterk zat.
Vraag me af hoeveel t gaat wegen.

Zo , landingsgestel is klaar, moeders mooiste is het niet.... maar dat geeft niet :wink:

Hij bestaat uit 5 of 6 lagen carbon ( de tel kwijt) en 1 glas, wat ie weegt weet ik niet, gok toch wel een 15 -30 gram, maar ja, moeilijk te meten nu hij er al op zit Het is in ieder geval beresterk!, hij zit vast met de standaart 4 schroefjes, ben alleen bang dat dit er uit gaat breken.
Iemand een andere oplossing?

Zo , landingsgestel is klaar, moeders mooiste is het niet.... maar dat geeft niet :wink:

Hij bestaat uit 5 of 6 lagen carbon ( de tel kwijt) en 1 glas, wat ie weegt weet ik niet, gok toch wel een 15 -30 gram, maar ja, moeilijk te meten nu hij er al op zit Het is in ieder geval beresterk!, hij zit vast met de standaart 4 schroefjes, ben alleen bang dat dit er uit gaat breken.
Iemand een andere oplossing?

Foto komt eraan

Groeten Harm
PS meer maken ga ik niet doen, het vergde toch best veel tijd en lijm, en als ik die kosten allemaal door ga bereken wordt het een voor jullie niet zon schappelijk prijsje :wink:

Back