Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
1:30 niet doen.. of je wil van je blok af.. !
1:20 of 1:25 minimaal gebruiken.
De verkoper had beter moeten weten !!
1:30?
1:25 is normaal geloof ik?
Of draait deze motor meer toeren door het lagere aantal CC?
1:30 niet doen.. of je wil van je blok af.. !
1:20 of 1:25 minimaal gebruiken.
De verkoper had beter moeten weten !!
ajoh ,rooktie lekkah John![]()
das wel goed hoor ,?maar op 5 liter doe je 200 ml olie altijd goed ,
ajoh ,rooktie lekkah John![]()
nee das meer pannekoek ,1 liter benzine met 30 ml olie ipv 20 dus je rijd teveel olierijd nu ook al 5 tankjes met 1:30, dus minder olie.
Schone zuiger, nog volle compressie en gaat als de brandweer!
Maar tis natuurlijk ieders ervaring.
Maar wat @Ruud ook zegt, zou best kunnen dat deze motor wat meer toeren draait.
Dus ik zou er nog wat olie bij doen.
Oh btw het opvoeren van de brandstof, gebeurt dat door het membraam? En gaat dat door vacuum van motor op en neer? Kan/moet ik door de uitlaat dicht te houden en zonder bougiedop erop de brandstof oppompen? Of is er bij de eerste keer met lege leidingen een andere truuck/methode nodig? Thnx
het opvoeren van de brandstof gebeurd indd door het membraam in de carb door het vacuüm in de motor. door de choke dicht te doen en de trekstarter te bedienen zuigt de motor als het allemaal goed werkt brandstof naar de carb.
het kan zijn dat het membraam uitgehard is door het lange stilstaan. als jij zegt dat de carburateur Ierland komt is het waarschijnlijk een tilitson. misschien dat je via het type, op google wat vinden kunt.
succes!
groet Efrem.
als het goed is zit er een extra hendel op de carb naast de gashendel. deze is voor de choke.
als je het luchtfilter er af haalt zie je goed wat er gebeurt als je de handels bediend.
zo'n membraam hoeft niet meer als een paar euro te kosten. probeer ff een foto te nemen, misschien heb ik nog wat liggen op de zaak.
groet Efrem.