Yellow RC Racer series (Rock Racer)

Vandaag antwoord gehad van Toemen, ze sturen de stukken op + een verloopstuk voor de batterij. Komt in orde dus :)

Is er iets dat ik kan doen om dit te voorkomen naar de toekomst toe? Ik zou er graag de banden van de rockracer ondersteken, maar ik kan me inbeelden dat dit nog meer zal vergen van de diff? Misschien een motortandwiel met minder tanden? Als ik mij niet vergis is dit nu ééntje met 12 tanden? Andere motor?

grtz
Niet door gras, zeker niet met volle kracht. Kan geen enkele auto tegen. Wirdt veel te warm, kost teveel vermogen. Zie het als rijden met je eigen auto door een korenveld. Vind ie ook niet fijn. Kort gras is geen probleem.

Gr
Peter

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zit te kijken naar de Yellow Rc wagens voor mijn zwager maar als ik in dit topic kijk is het een hoop ellende. Er lijkt van alles stuk te gaan bij alle modellen. Iemand een idee of het een beetje degelijk is? Ik ben zelf een Rustler gewend maar daar ben ik ook niet heel tevreden over.

Voor het geld wat je betaald krijg je een leuke auto.
Maar als je niet tevreden bent met een Rustler dan zal het met de yellowrc wagens niet anders zijn.
Een full rpm Rustler krijg ik niet kapot .

@ Tsjah : Als hij er nog niet op zit, een slipper clutch, en die goed afstellen.
Let wel op dat het op schaal is, dus het terrein moet daar ook bij passen, een 1:1 jeep kan ook lastig door gras van een meter oid.
Nu weet ik zeker dat ik reacties krijg dat dat kan, maar het kost veel meer moeite, dat bedoel ik.

Nog steeds niets ontvangen van Toemen...

Past er hier trouwens een (sterker) diff in van eventueel een ander merk?

Zijn er andere batterijen dan die van Yellow rcdie passen op de v2 stekker (eventueel met de V1-V2 adapterstekker)?

Het moertje wat erop zit draaien. Half slagje los is al best veel. Maar je zult t zelf moeter uitproberen wat het beste is.

Goedenavond allemaal. Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een brushless Street Racer. Lekker rap wagentje! Ik heb meteen een vraag; rijden jullie de accu leeg totdat de wagen stopt? Het viel me op dat het voltage dan 6,1 volt is, wat ik vrij laag vind. Meteen een tweede vraag; wat halen jullie qua levensduur uit de bijgeleverde accu?

ja gewoon door rijden tot de wagen er mee stopt.
ik heb alleen de 2000mah 2s accu`s en rijden daar ongeveer 20 min mee.
De 3 lipo 2000mah zijn hier ongeveer 8 maanden ouden en ik heb er nog geen problemen mee.

Dank voor de snelle reactie! Ik heb inderdaad ook iets van 25 minuten gereden met de 2000 mAh accu. Laad jij hem ook op met de bijgeleverde lader, en hoe vaak per dag? Het viel mij op dat het voltage na laden 8,5 volt was, iets te hoog.

@steven; er zit wel een LiPo cut off op deze wagen, die ligt rond de 3V per cel als ik mijn meting mag geloven.

Dat vond ik ook. Ik heb op eBay een losse cutoff signaleerder(?) besteld. Dan stel ik die in op een wat hoger voltage.

Back