Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou ga de glijlagers in de wheelhubs vervangen voor kogellagers kijken of het helpt.
Op het oog is er niks mis met de glijlagers zitten ook strak in de hubs.
Anders koop je de lagers toch van een ander merk? Bijvoorbeeld: Kogellager Chrome, Rubber dichting, 5X8X2,5 - MR85-2RS, (4 st) - TopRC.nl
Anders koop je de lagers toch van een ander merk? Bijvoorbeeld: Kogellager Chrome, Rubber dichting, 5X8X2,5 - MR85-2RS, (4 st) - TopRC.nl
Is de speling er wel uit nadat je de lagers erin hebt gedaan?
![]()
Hallo allemaal. Mijn eerste reactie hier.
Ik heb ook een auto vor mijn zoontje gekocht.... met een zeker eigenbelang![]()
De algemene kwaliteit valt me niet tegen (tov de prijs).
De waterdichtheid valt wel tegen. Eerste plas (oke, water tot halverwege de ramen, jochie moest nog leren sturen zeg maar): motor vast. Niets stuk. Schoonmaken voldeed.
Ook met spatwater op de regelaar begint meteen alles te brommen.
Verder inderdaad speling op de achterassen. Glijlagers zijn al vervangen. Maar door te lang doorrijden zijn ook assen ingevreten.
De speling zit dus tussen as en lager, niet tussen lager en hub.
Dogbone aandrijfassen zijn ook vrij ruim inmiddels.
Ander punt, wat ik nog niet in de lijst ben tegengekomen: schroefjes van de knuckels lopen los.
Inmiddels is de draad kapot. Ik heb er een spijker door en door gedrukt en gegezekerd met een bodyclip door een gaatje van de bovenste ophanging.
Maar als je bekijkt wat voor abuse het wagentje voor de wielen krijgt.... (we hebben een bouwterrein en een skatepark om de hoek) ben ik zeer tevreden.
Oh ja, nog een dingetje: ik wil het differentieel locken. Het karretje loops snel vast in gras of kluiten. Driften doet ie toch als een malle dus verwacht op asfalt geen onderstuurproblemen.
Iemand tips?
Thnx zover
Wouter
Zal zeker erg gaaf worden, een brushless YellowRC wagen. Ben benieuwd.