Yellow RC Racer series (Rock Racer)

Ja past prima en maar 6 euro bij HK. Heb je er drie van voor de prijs van de 2000 mah van Yellow RC ;-)

Zie eerste post.
Dat is absoluut goedkoper, maar als Nederlands merk kan Yellow-RC natuurlijk niet met Hobbyking concurreren, dat kan niemand. Je moet de hobby steunen of je doet het niet ;)

Dat is absoluut goedkoper, maar als Nederlands merk kan Yellow-RC natuurlijk niet met Hobbyking concurreren, dat kan niemand. Je moet de hobby steunen of je doet het niet ;)

Bij mijn weten is het een duits merk, en zijn hun spullen in ieder geval deels omgelabelde en hier en daar aangepaste andere ontwerpen. Wat ze wel voor hebben op bijv hobbyking is een goede service.

Bij mijn weten is het een duits merk, en zijn hun spullen in ieder geval deels omgelabelde en hier en daar aangepaste andere ontwerpen. Wat ze wel voor hebben op bijv hobbyking is een goede service.
Yellow-RC is een Nederlands merk, niet Duits. White labeling gebeurt natuurlijk veel maar niet met alles.

Leuk autootje voor de instappers, maar niet meer dan dat. Lijkt op ARRMA, maar niet te vergelijken kwa kwaliteit. De Yellow RC racers worden onder meerdere merken uitgebracht.

Vandaag de FPV-set even in de 'achterbak' gelegd. Gaat prima. Mobius er bovenop en beeld via Fatshark Attitude. Prima te doen, weinig gestuiter op asfalt. Blijft een tof karretje dit. Filmpje volgt op YouTube!

MJWwx8yP3J

Yellow rc rock racer

Heb de yellow rc rock racer ook voor mijn zoontje maar heb na een paar ritjes ook al flink wat speling op de achter wielen.
Nu las ik hier glijlagers vervangen maar die zijn al niet van kunstof in deze auto.
Iemand een andere oplossing voor dit probleem of dat ik van een ander merk iets kan doen om het te verhelpen

Hobbyking is voor mij tot nu toe de winkel met de beste service.
Er is geen 1 andere winkel waarbij een filmpje van je kapotte product al voldoet voor garantie ipv het hele product terug sturen.

Dat was niet altijd zo, een tijdje terug was het standaard antwoord dat je de spullen terug moest sturen voor onderzoek door de technici van Hobby King. In dat geval ging het om een ontvanger die minder kost dan het terugsturen, wat ook nog aangetekend moest. Ze zijn daar blijkbaar nu wat makkelijker in geworden.

Ja vroeger waren ze het zelfde als alle andere winkels. Iets kapot, stuur maar terug. De laatste keer 2-3 maanden geleden, dat er een esc voor garantie moest, was een filmpje al voldoende voor een nieuwe.

Hmm glijlagers vervangen voor kogellagers is denk ik toch het beste. Het materiaal waar de glijlagers van zijn gemaakt is volgens mij niet heel erg belangrijk, het is gewoon een rottige manier om iets te maken.

De glijlagers in de wheelhubs bedoel je dan denk ik?
En welke zouden dan passen want deze zijn heel dun.
Er staat wel een manual van de rock racer online als je googled maar ik word er niet echt wijzer uit

De lagers waar je speling op heb tmoet je dan vervangen natuurlijk. Dat weet ik niet.

Opmeten of gewoon de auto meenemen naar je lhs. Daar laten kijken welke je nodig hebt.

Back