Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En?, Het wil niet zeggen dat je telkens bij dezelfde "cut-off" spanning je bij het laden hetzelfde Mah laad , je hebt ook te maken met laadverliezen bv. dmv warmte , ook kan er 1 cel eerder bij de Cut-off spanning geraken dan de ander ,de lader kan ook een meetfout hebben tijdens het laden netzoals de ESC , ect ect .De standaard 850 mAh lipo scoort trouwens nog geen 600 mAh na tot diezelfde cut-off leeg te zijn gereden![]()
Op zich zijn alle parts hetzelfde, dus ik zie geen issues. Wellicht idd de pinion FF in de gaten houdenHoi allemaal. Ik wil mijn 1:12 brushed rock racer looks overbouwen naar mijn 1:12 brushless dune racer. Dus de wieltjes en body omgooien eigenlijk. past dat en hoe zijn de ervaringen?
Klinkt niet bekend. Heb je de brushless of brushed versie?Hallo ik ben nieuw hier en heb net alle 35 pagina's door zitten lezen over Yellow RC om te zien of iemand het zelfde probleem heeft als ik met mijn Rock Racer
Deze heeft namelijk het volgende probleem...….als ik de auto aanzet gaat deze zomaar uit het niets vol aan de haal volledig oncontroleerbaar.
Toen ik em net had deed die dit af en toe, maar nu elke keer als ik de auto aanzet.....ook als de handzender uit is.
Dacht eerst aan storingen in mijn omgeving, maar het probleem doet zich voor op verschillende locaties op in de provincie
Kent iemand dit probleem????
Groet Gertjan
Brushless heeft 3 stekkers naar de motor, brushed 2. Ik heb de brushed variant iig.Thnx Scrap voor de tip, leg em nu idd op de kop met de wielen naar boven op de werkbank.
Na 1 keer erachteraan rennen en de auto onder een struik vandaan halen waar deze zich aan het ingraven was en 2 grote stralen zand in m'n snuffert spoot ben ik wijzer geworden.
Brushed of brushless geen idee eigenlijk hoe kan ik dat zien???
Wel meer gelezen over brushed en brushless…….geen idee wat het precies is......