Hier begon het allemaal mee, een setje, door Martijn van Doesburg gesneden, Zagi vleugels en Schülze Slim24BE overgenomen van Peter Veerman (Jetpower). Op het Modelvliegkamp 's nachts gebouwd. Benodigde onderdelen bij W&W Modellbau aangeschaft. 8c-1100NiMh pakket, 2x Hs55, Jamara Sp480HS, Günter propje en wat klein spul. Graupner R700 had ik nog over, beetje 4mm balsa en blauw solarfilm 'geleend' bij Bas Haasnoot (Bazzz) en plakken maar. 
Hij vliegt perfect met die Jamara 480HS. Wil er goed vandoor!
Heb er ook even een Sp400 7,2v op gehad, daarmee vloog hij ook al lekker. Zelfs met Sp280 of Sp300 vliegt hij, maar dat houdt helaas niet over.
Snijbeugel in elkaar geprutst. Meer informatie daarover is hier te vinden.
En zo gezegd zo gedaan. Er bleek interesse voor te zijn binnen de MVA. Heb deze stapel piepschuim weten te bemachtigen. Waren 10 platen, zijn er nu nog 7,5 van over. Gaan 2 Zagi's per plaat uit! Perfect spul! Hard piepschuim, kleine cel structuur en houdt zichzelf goed bij elkaar. M'n ouders zijn alleen iets minder blij met deze stapel in de garage...
Zo gaat dat in z'n werk...
Het resultaat van een dagje snijden (met de nodige mislukkingen) samen met m'n moeder. Die ik toch heb weten over te halen om me te helpen...
Een van de betere, opzich een mooi glad resultaat. Al zijn sommigen wel wat geribbeld.
En m'n hond, Whisper, kwam ook even een kijkje nemen...

Hij vliegt perfect met die Jamara 480HS. Wil er goed vandoor!

Snijbeugel in elkaar geprutst. Meer informatie daarover is hier te vinden.
En zo gezegd zo gedaan. Er bleek interesse voor te zijn binnen de MVA. Heb deze stapel piepschuim weten te bemachtigen. Waren 10 platen, zijn er nu nog 7,5 van over. Gaan 2 Zagi's per plaat uit! Perfect spul! Hard piepschuim, kleine cel structuur en houdt zichzelf goed bij elkaar. M'n ouders zijn alleen iets minder blij met deze stapel in de garage...

Zo gaat dat in z'n werk...

Het resultaat van een dagje snijden (met de nodige mislukkingen) samen met m'n moeder. Die ik toch heb weten over te halen om me te helpen...

Een van de betere, opzich een mooi glad resultaat. Al zijn sommigen wel wat geribbeld.

En m'n hond, Whisper, kwam ook even een kijkje nemen...