Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Daarnaast: 2 jaar garantie is gewoon wettelijk vastgelegd, dus ook op Servo's. Werkt niet--> pech MAG dus domweg niet volgens de wet. Webwinkels komen daarmee weg, omdat de verzendkosten voor die garantie al ongeveer de productkosten zouden zijn, dus klanten accepteren dat. Als jij echter een boze klant aan de balie hebt staan, is dat allemaal wat lastiger en wordt je vak er ook niet leuker op.
ow trouwens als je eens in pijnacker bent ik ben die jongenman van tegen de 2m aan![]()
maar we hebben rob en die zal ongetwijfeld hebben geweten wat het was die draait al 30 jaar mee in de modelbouw
Lees dit SubForum eens doorik als autotjes man zou graag weten wat dlg eigenlijk is
Dat geloof ik best, maar die krijg je (ik) dus niet aangeboden als je (ik) om een goedkope servo vraagt. Net als bijvoorbeeld de Fietsbel en dergelijke.en ik zweer het je wij hebben ook goedkope gws servo´s van een tientje
Speedsweets zei:Hallol, hallo,
Even terug naar het begin, en aan hakend aan dit stukje van nu.
Ik merk dus hier ook dat de winkelier graag kwaliteit verkoopt met spullen waar hij achter staat, ok. Ik wil echter ook mijn dingetjes proberen. Ik vraag niet m garantie en reserveonderdelen bij een servooitje van onder de 10 euro. Als ie het niet doet dan wel, maar anders niet. Voor de winkelier zou dit dus geen probleem hoeven tezijn,logistiek gezien.
Je moet het wel duidelijk maken aan de klant.
winkeliers zijn vaak ook echte enthousiastelingen met veel kennis. Maar nu kom ik met iets wat ik wil proberen ,iets nieuws, en dat vormt dus een probleem, er is geen connectie. Ik merk, zo als wij het doen is het goed.
Ik ben van mening dat alle nieuwe dingen positieve nevenzaken afwerpen, ook voor de winkelier asl hij feeling houdt.
Waarom niet inspelen op die specifieke vraag.
Kijk naar dit forum, de mensen, de vliegtuigen. Eris een nieuwe site, een nieuwe klasse die aan het groeien is, dus een potientiele afzetmarkt. Die mensen halen hun spullen soms uit landen als Amerika, tja ...
Ik wil geen winkelier afkraken of in een kwaad daglicht zetten.
gr eric.
rs4evo3 zei:en die kleine jongen is pascal neem het hem niet kwalijk maar hij werkt er pas heel kort en hij moet het echt nog leren. en er werken eigenlijk geen vrouwen bij ons in de verkoop8) en ik moet gewoon zeggen dat alle takken van modelbouw razendsnel ontwikkelen daarom is het ook gewoon moeilijk om alles bij te houden.
mvg jarno
rs4evo3 zei:en trouwens nog even over dat iedere i-net shop goed gecontroleerd word dacht het niet ik een geval waar het gewoon om geld wit wassen gaat maar ik ga geen namen noemen. zeker als je de inkoops prijzen van bepaalde producten ziet kan het gewoon niet anders aangezien ik soms zie dat er een afgerond bedrag boven de inkoopsprijs gevraagd word.
mvg jarno
evert_ zei:Weet er iemand hoe betrouwbaar de winkel 'RCtechnics' is ? En hoe lang duurt het voor je onderdelen in België aankomen ?