S solex 11 sep 2009 #121 Ton. Helemaal geweldig wat jij hier laat zien ! Als jij nu even die motor afbouwt, bouw ik ondertussen even een rc-dragraceboot waar hij inpast ??
Ton. Helemaal geweldig wat jij hier laat zien ! Als jij nu even die motor afbouwt, bouw ik ondertussen even een rc-dragraceboot waar hij inpast ??
S sJimmy 20 nov 2009 #122 Laatste Post was in September. Heb net het hele topic doorgeleze, Hulde aan Ton Ik ben beniewd wanneer hij af is!! Succes, en hopelijk snel wat nieuws te leze!! Mvg, sJimmy
Laatste Post was in September. Heb net het hele topic doorgeleze, Hulde aan Ton Ik ben beniewd wanneer hij af is!! Succes, en hopelijk snel wat nieuws te leze!! Mvg, sJimmy
racejunkie538 13 feb 2011 #123 Ik heb dit topic ook vanaf het begin gevolgt, ben benieuwd hoe het er mee staat. Gr Marc
ron van sommeren Forum veteraan 13 feb 2011 #124 Deze bouw dan ook maar volgen Marc? ox-5-v8-curtiss-wright-motor Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2015
racejunkie538 13 feb 2011 #125 Idd Ron, via dat topic kwam ik op dit topic. Ik zeg; een groote 'Crackerbox' of 'Jersey Skif' voor zo'n V8. Thanx Gr Marc Laatst bewerkt: 13 feb 2011
Idd Ron, via dat topic kwam ik op dit topic. Ik zeg; een groote 'Crackerbox' of 'Jersey Skif' voor zo'n V8. Thanx Gr Marc