Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat koop je bij hem, want dat kan ik niet helemaal vinden op z'n site?
Koop je nu een compleet (bouw)pakket, of moet je alle onderdelen zelf gaan kopen?
En natuurlijk het belangrijkste............, wat kost een setje ongeveer?![]()
Ik wist niet dat ik ze ook bij jou kon bestellen anders was ik wel in kontakt met jou gegaan ,ben sinds kort op het forum Gr.Harmik wist ook niet dat claus het zelf verkocht dacht alleen de losse pics.
Je krijgt een compleet set met onderdelen om te kunnen bouwen voorCheeta: heb jij enkel de 12 kanaals gemaakt? of toevallig ook de 8 kanaals?
harmbeukema: heb jij dan alle onderdelen bij hem kunnen bestellen? of moet je zelf ook nog enkele spullen kopen? hoeveel heeft je dat dan gekost bij Claus?
Ik heb de Fc 18 omgebouwd naar 2,4 ghz met Assan maar nu werkt de multiswitch van Polterman niet,is daar ook een oplossing voor,de lampjes gaan steeds flikkeren Groetjes Harm Beukemahier zijn afspraken over gemaakt met het beheer.
tot nu toe ben ik er nog geen stuiver rijker op geworden. heeft het zelfs geld gekost aan ontwikkeling en doorontwikkeling.
@adam.
alleen de corona FHSS heb ik zelf test gewijs ondervonden dat het werkt.
en de Jeti schijnt het volgens berichten uit duitsland ook te doen.
assan werkt "nog" niet.
ga ik eerdaags met emil eens naar kijken is zien waar het fout gaat.