M
megmenhe
Guest
he Apache had je vraag ff gemist (werd door collega "vonkie" er op gewezen)
maar door constructie die gebruikt is zijn ze op deze hoek uitgekomen
TAIL ROTOR HUB ASSEMBLY REMOVAL/INSTALLATION (AVIM) – continued
in dit plaatje (is trouwens de orginele A manual) is te zien dat er 2 hub zijn die onafhankelijk van elkaar kunnen bewegen
zouden ze de bladen op 90 graden hebben gewild dan moest er een ingewikkelder ontwerp verzonnen worden.
bijkomend voordeel dat deze opstelling minder geluid produceerd wat tactisch handig is
tailrotors.html
maar door constructie die gebruikt is zijn ze op deze hoek uitgekomen
TAIL ROTOR HUB ASSEMBLY REMOVAL/INSTALLATION (AVIM) – continued
in dit plaatje (is trouwens de orginele A manual) is te zien dat er 2 hub zijn die onafhankelijk van elkaar kunnen bewegen
zouden ze de bladen op 90 graden hebben gewild dan moest er een ingewikkelder ontwerp verzonnen worden.
bijkomend voordeel dat deze opstelling minder geluid produceerd wat tactisch handig is
tailrotors.html