Als de stekkers er verkeerd inzitten, zullen hooguit de motoren verkeerd om draaien. (let op: monteer de props pas als je zeker weet dat alles werkt zoals het hoort!) Mocht een van de motoren verkeerd om draaien, dan verwissel je twee stekkertjes (maakt niet uit welke) en dan zou het goed moeten zijn.
Als alles werkt zoals op het filmpje, zou je de motoren moeten kunnen armen door de sticks in 1 van de 4 mogelijke combinaties van posities te zetten. Werkt dat niet, controleer dan of de controller niet per ongeluk in fail safe mode staat. Kijk even goed naar het gedrag van de led, daar kun je veel van aflezen.
Je hebt inderdaad 4 mogelijkheden om de motoren te starten.
heb ze alle 4 geprobeerd in beide ( zowel M als A ) 3 seconden vasthouden om daarna alle knoppen los te laten.
Led knippert 1x per seconde als je de knoppen loslaat, 2x snel als je probeert te starten ( waarschuwing dat de knoppen niet centraal staan )
Rotorbladen zijn er al vanaf

hiervoor had ik de waarschuwing al gelezen inderdaad.
Maar hij wil nog niet starten iig.
Ik heb een 4s 5000mah accu, ik heb de voltage monitor ingesteld op
-Current voltage 16.8 ( default weet niet of dat klopt)
-Battery type 4s
1st lvl protection - no load 15,40 v Loss 0.70V = 14.70
2nd lvl Protection - no load 14,80v Loss 0.70 = 14.10
Ik heb dit niet veranderd, maar lijkt me dat dit ook niet helemaal klopt?
EDIT 2
Edit: hoe heb je de motor stop ingesteld? Staat deze op "immediately" of op "intelligent"?
Heb je de fail safe al ingesteld? Let op dat de de gassstand in de fail safe positie niet lager mag staan dan 10%.
Staan al je sticks (met uitzondering van de throttle) en trims netjes gecentreerd tijdens het opstarten?
-motor stop op
immediatly ( volgens de tutorial )
-fail safe
niet ingesteld omdat ik nu gear gebruik ( fail safe niet toegankelijk dan )
-Sticks staan met uitzondering van trottle allemaal
gecentreerd
ik wacht even op jou antwoord alvorens erop te reageren