Zelfbouw-> Code HE-X-A

Ik weet niet hoeveel dat spul allemaal weegt wat je eraan hebt hangen, maar zo te horen vinden je motoren het niet zo fijn. En zo te horen bleef het gas er nog op toen de copter op zijn kop lag? En als ik het goed heb begrepen deed na deze crash een van de esc's het niet meer? Niet zo verwonderlijk. Je moet echt een beetje voorzichtiger met het ding omspringen hoor, anders heb je er maar kort plezier van.

voorzichtiger?
en dit weegt geen donder.
Ik denk dat de camera het geluid van de motoren zo vervormt dat t lijkt alsof ze het niet fijn vinden.
hoe moet t anders klinken dan?

EDIT probleem vermoedelijk opgelost
alle rotoren verkeerd om lol
en ik denk dat het geluid ook nog anders klinkt omdat mijn camera direct aan t frame hangt, ik heb nog geen camera mount.
Zal morgen bij daglicht een filmpje maken van buitenaf.
Totaal gewicht met alles is 2 kilo max!

Laatst bewerkt:
Rotoren verkeerdom? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
Had je de CCW props op de motoren gezet de CW draaien?
Wat betreft de props: even zoeken op "graupner e-prop", in jouw geval denk ik de 10 inch uitvoering.

Rotoren verkeerdom? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
Had je de CCW props op de motoren gezet de CW draaien?
Wat betreft de props: even zoeken op "graupner e-prop", in jouw geval denk ik de 10 inch uitvoering.

ok top dankje.
Ja had alleen neerwaardse druk ipv lift dus de linksomdraaiende props op de rechtsomdraaiende motoren.
Wat betreft de props je heb camprop en je hebt nylonluchtprops.
de cams zijn zwart de nylon wit.
Zijn er nog voor/nadelen an deze props?

Zojuist de nieuwe ESC erop gesoldeerd en voor het eerst een relaxte vlucht gehad ondanks de flinke wind.
Ik heb hem eindelijk zover gefinetuned dat hij mooi blijft hangen en geen capriolen meer uithaalt.
En dan kan ik zeggen: WAT een GENOT!
Dus alvast bedankt Micropuller voor het bijstaan & UitleG

Hier is de uiteindelijke vorm van de EX-MS-01

462718_307993969279298_100002060912122_721018_1610304651_o.jpg

Nou heb een eerste filmpje er ook op kunnen maken
Alleen die wobbel op hoogte die moet ik er even uit zien te krijgen.
Ik kan dit bijstellen door de Gain bij te werken klopt dat?

Laatst bewerkt door een moderator:
g-damn.. meteen daarna een staatslot gekocht mag ik hopen??

om zo een perfecte foto te krijgen zitten de meeste uren te wachten met speciale sensoren op de camera's, en jij knalt zo ff DE PERFECTE FOTO vanonder je hexa.. man zoveel mazzel moet wel een leuke prijs in de staatsloterij opleveren..
haha

g-damn.. meteen daarna een staatslot gekocht mag ik hopen??

om zo een perfecte foto te krijgen zitten de meeste uren te wachten met speciale sensoren op de camera's, en jij knalt zo ff DE PERFECTE FOTO vanonder je hexa.. man zoveel mazzel moet wel een leuke prijs in de staatsloterij opleveren..
haha

hahahaha heeft meer te maken hoe de instellingen zijn en dergelijke
bij nachtopname is het nog lastiger want hij moet stil hangen!

Oproep!

[OPROEP]

Heeft iemand nog een wit armpje over van de quad of hexa?
hij kwam me eergisteren van 30 meter naar beneden zeilen.
Arm afgebroken en een ESC naar zn grootje
Rede... Geen idee.. nog aan t onderzoeken.

Bij digitech zijn ze voor 7 euro ( netjes ) maar out of stock en ik wil snel weer vliegen!
ook de esc dient vervangen te worden en die zijn bij hem het goedkoopst voor 30A OPTO

Behalve dat hij prijzig is, duurder dan digitech heeft hij ook geen witte pootjes meer :(
En om nou dit te bestellen bij een shop in t buitenland. meh..
Hou t liever op NL shops.

Laatst bewerkt:
Hou er rekening mee dat als je bij Digitech voor een laag bedrag besteld, er een toeslag van 5 euro bijkomt ;)

Anders de verschillende shops even mailen, wie weet wil er wel iemand even een arm uit een set halen welke welke hij wel op voorraad heeft....

Laatst bewerkt:
Ik kwam er zelf ook pas geleden achter toen ik 8X Gel anti vibration pads wou gaan bestellen, en ik op eens 22 euro moest gaan afrekenen...

daarom sturen wij ook tot 3 kilo binnen nederland voor 5 euro met ups
ups kost ons duurder dan we het voor aanbieden.
dus daarom de small order toeslag.
al in al was het 2.30 duurder bij ons.

maar als je weer 3 armen besteld zijn we goedkoper toch ?;).
als we de reele prijs van ups gaan aanbieden :7,90 euro
is het ook weer niet goed.
dus ergens moeten we de lijn trekken helaas..

Back