Zelfbouw-> Code HE-X-A

daarom sturen wij ook tot 3 kilo binnen nederland voor 5 euro met ups
ups kost ons duurder dan we het voor aanbieden.
dus daarom de small order toeslag.
al in al was het 2.30 duurder bij ons.

maar als je weer 3 armen besteld zijn we goedkoper toch ?;).
als we de reele prijs van ups gaan aanbieden :7,90 euro
is het ook weer niet goed.
dus ergens moeten we de lijn trekken helaas..

Ik vind het persoonlijk niet verkeerd en heb vaker met de beste man aan de lijn gehangen.
Beste service hebben die lui, maar als je een paar kleine dingetjes nodig hebt kun je beter even wachten inderdaad.

EJS even een vraagje. de hexa reageert veel te happerig ( te snel ) en dat op autopiloot. ik heb hem steadier in de lucht zonder de AP dan met.
En als je hem wil corrigeren dan reageert hij veel te snel. Zou dit dus komen door de 10" props?

@ grapic, ik zou je atti gains iets lager zetten. en dan een skijken of het beter is;)

Mag ik je bedanken Vinny? werkt prima, zit alleen met een ander euvel. hij drift schuin rechts naar voren ook al staat er geen wind. is dit onbalans of moet ik dit bijstellen op de AP

EDIT: ff fotos erbij van vanmiddag:

469109_318790038199691_151044707_o.jpg

467786_318790094866352_1549313286_o.jpg

457996_318790164866345_764691374_o.jpg

472246_318790234866338_100002060912122_749069_506697075_o.jpg

Laatst bewerkt:
Nieuwe film!

Het is al een tijdje geleden.
maar hier is een filmpje van mij tijdens een flinke tijdvlucht.
hopelijk vinden jullie het wat!

Laatst bewerkt door een moderator:
aansluiting ar6210 op naza

Maar dit zijn kleine dingetjes.
Ik geloof dat ik even wat hulp nodig ben bij het aansluiten van de naza naar de 6210 controller van spectrum
Zal morgen even een shopje maken met hoe ik het heb zitten.

ar6210.jpg

Ik ben ondertussen wat aan t inlezen maar de dingen zoals aile ( aileron? )
en nog andere dingen waar ik even niet wijs uit word om aan te sluiten
Bij de DJi kun je een manual vinden maar t staat er allemaal net anders.
de connecties zoals rudder en trottle is wel begrijpelijk.
Wie kan me een klein beetje helpen?

Hoi GraphicNizor,

Ik ben deze topic aan het volgen en ben zelf ook een f550 aan het bouwen. Ik kan er nergens precies achter komen hoe je de ar6210 moet aansluiten op de Naza. Een aantal zijn duidelijk maar bind/data, gear en aux1 weet ik niet waar ik die op aan moet sluiten. Ben jij er inmiddels uit?

Hoi GraphicNizor,
Ik ben deze topic aan het volgen en ben zelf ook een f550 aan het bouwen. Ik kan er nergens precies achter komen hoe je de ar6210 moet aansluiten op de Naza. Een aantal zijn duidelijk maar bind/data, gear en aux1 weet ik niet waar ik die op aan moet sluiten. Ben jij er inmiddels uit?
Ik heb precies dezelfde setup. De Gear en Aux1 zijn optioneel. Oftwel je hoeft ze niet aan te sluiten maar het kan wel.

Ikzelf heb op de gear de port van de Naza aangesloten voor het kiezen van de flight modus (GPS/manual/Att), dat is port X3 dacht ik.
En de Aux1 heb ik aangesloten op port X1 voor keuze van Course Lock/Home Lock.

En wat betreft je vraag over de de Bind aansluiting: Heb je wel de handleiding van je Zender gelezen? Want als je de bind niet kent dan ontbreekt het aan wat basis kennis en die staat netjes in de handleiding :-)

Ik heb precies dezelfde setup. De Gear en Aux1 zijn optioneel. Oftwel je hoeft ze niet aan te sluiten maar het kan wel.

Ikzelf heb op de gear de port van de Naza aangesloten voor het kiezen van de flight modus (GPS/manual/Att), dat is port X3 dacht ik.
En de Aux1 heb ik aangesloten op port X1 voor keuze van Course Lock/Home Lock.

En wat betreft je vraag over de de Bind aansluiting: Heb je wel de handleiding van je Zender gelezen? Want als je de bind niet kent dan ontbreekt het aan wat basis kennis en die staat netjes in de handleiding :-)

Dank je. De V-SEN komt toch in port X3?
Ik ben alweer een beetje verder gekomen. Ik ben maar een nieuwe discussie begonnen omdat het toch wel heel lastig is. Bouwverslag F550 van een totale leek.

Back