Heb op dezelfde manier zojuist een 9x besteld, in mode 1.. Hopen dat ze die eerder op voorraad hebben met een kleinere wachtrij

nu inderdaad wachten!
Ik zie dat op dit moment dat Mode 1 stocklevel op -101 staat, van Mode 2 staat op -36, dus Mode 2 zou in theorie interessanter zijn om te bestellen.
Maar goed, ik twijfel nu dus heel erg of ik de boel ga aanschaffen.
De spullen (V3.0 Hobbyking board, motors, ESC's, batterij, oplader) ben ik nog niet van gedachten veranderd; ofwel het zelfde als ik in de eerste post heb genoemd.
Dus dat zijn gewoon dé spullen die goed zijn om te kopen?
En en die link van Douwe74 staat dat het handig is om de backlight, life-accu en usb programmer bij te nemen.
De backlight (welke kleur - groen, wit of blauw - is het prettigst; ik neig naar blauw) en life-accu kan ik begrijpen (doe ik er ook wel bij) maar die USB-programmer is toch voor de hobbyking board?
Of is er een andere USB programmer in de omloop voor de 9x?
EDIT: ja dus; ben het nut van de USB programmer voor de 9x al tegengekomen.
En dan even bedenken wat ik nog extra nodig heb:
- kabels voor reciever naar HK-board, deze?
HobbyKing R/C Hobby Store : 10CM Male to Male Servo Lead (JR) 26AWG (10pcs/set)
- kabels van board naar motors een metertje of 2-3 van rood (
HobbyKing R/C Hobby Store : Turnigy Pure-Silicone Wire 16AWG (1mtr) Red) en zwart (
HobbyKing R/C Hobby Store : Turnigy Pure-Silicone Wire 16AWG (1mtr) Red)
- Deze lipo-alarm, zal ik nodig hebben denk ik 8-O (
HobbyKing R/C Hobby Store : On Board Lipoly Low Voltage Alarm (2s~4s)
En nog iets bedenken om de stroom van de accu te verdelen naar 6 motors, met ruimte voor eventuele LED's (later), dit (
XAircraft X650 V8 E3009 Power Cable 9-in-1 $5.41 Free Shipping @GoodLuckBuy.com) is het makkelijkst, maar misschien wel een beetje een kabelbende, ook qua gewicht misschien niet zo gunstig...
Hopen dat ik niets vergeet:
China
- Turnigy 9x
- Hobbyking Board
- Hobbyking Board USB programmer
- Motors
- Rotors (worden 11 en 12 inch APC's)
- ESC's
- Props
- Servo kabels
- 16AWG rood en zwart kabels.
- Batterij
- Oplader
- Iets voor verdeling van stroom, of een powerboard (zoiets:
http://www.goodluckbuy.com/100a-mul...power-battery-to-16-esc-connection-board.html) of een power harness
- Lipo-alarm
- 2 Centerplates
- Iets van Nylon schroeven/bouten/moeren. (voor tussen de twee centerplates, en om de hobbyking board op een of andere manier te monteren)
Lokaal:
- aluminium armen uit de bouwmarkt
- iets verzinnen voor landingsgestel, maar nu nog niet echt belangrijk.