Zelfbouw parachute

dan moeten we even op looping wachten.

woensdag nog steeds de planning voor je proefsprongen???
Mooi dat er nog een verborgen parachutist tevoorschijn is gekomen in jullie club......
:-)

Hoi Pieter

Het is wel de planning, maar of het wat gaat worden weet ik nog niet .
Dat ligt aan het weer.

Het was een leuk gezicht, voor al de eerste keer toen die niet goed open ging, maar de twee de sprong ging perfect.

Met welke max. windkracht kunnen we nog springen?

windkracht 5 is wel de max of je moet de pop een beetje aanpassen. (gewicht)
met natte chute kan je inderdaad niet springen. Openen gaat dan niet goed.

Ha Jeroen,

Ik heb je gemist zondag, het was wel rot weer maar na 4 uur toch nog lekker gesprongen.
Pieter komt ook dit weekeind aan Gerard vragen of deze voor je mee brengt.
Sterkte met je operatie en het is gewoon een kwestie van blijven zitten en aan je pop bouwen.

ik zal eens kijken hoeveel complete sets ik nog heb.
de aasgieren ;-) hebben huis gehouden in de sets die ik klaar had. 1 set is al gereserveerd, moet nog even kijken naar set 2 en 3.

moet weer een paar nieuwe maken alleen de mallen beginnen moeilijk te lossen dus ik heb nu lossingsmiddel gehaald en nu maar wachten op wat vrije uurtjes om het te maken.

Laatst bewerkt:
Ha Jeroen,

Ik heb je gemist zondag, het was wel rot weer maar na 4 uur toch nog lekker gesprongen.
Pieter komt ook dit weekeind aan Gerard vragen of deze voor je mee brengt.
Sterkte met je operatie en het is gewoon een kwestie van blijven zitten en aan je pop bouwen.

Ja we waren even naar Roermond geweest naar de outled.
Rond half 4 waren we weer thuis, maar ik dacht er zal wel niemand op de club zijn :(... Maarja zaterdag toch ff lekker gevlogen :cool:

ik zal eens kijken hoeveel complete sets ik nog heb.
de aasgieren hebben huis gehouden in de sets die ik klaar had. 1 set is al gereserveerd, moet nog even kijken naar set 2 en 3.

moet weer een paar nieuwe maken alleen de mallen beginnen moeilijk te lossen dus ik heb nu lossingsmiddel gehaald en nu maar wachten op wat vrije uurtjes om het te maken.

Oke Pieter,

Ik hoor het wel.
Alvast bedankt.

Hier zijn dan de foto's waar op gewacht werd.
Komend weekend zal ik er nog wel meer maken van de para's.

Mvg
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Kijk André is weer een stukje veder, de romp is bij na klaar.:)
De eerste been hebben we vandaag gelijmd, dus weer een stukje veder.

Ik hoorde vandaag dat deze pop in de verkoop gaat.:(
Dan zal je misschien zeggen waarom dit nu.

Kijk André is op zoek naar een chute , dus als die deze pop nu verkoopt,
Wordt het voor hem iets makelijker om een chute te komen.

Dus als er iemand intresse heeft in deze pop als die klaar is horen we het graag.
En als er iemand nog een tweedehands chute heeft liggen (156) die in de verkoop gaat laat het dan even weten.
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Hee Gijs,

tijd om dus een naaimachine op te zoeken en zelf aan het naaien te slaan :yes:

Is een appeltje eitje man, en ik weet dat jouw vrouw het ook zeker kan maar kan me nu ook al haar reaktie voorstellen ;-)

Dus zelf maar even naaien dan :yes:

Hoi Berto

:nooo: nee Berto dat wil ik ze niet aan doen. ze is heel handig achter de naaimachine maar dit gaat te ver.

Dus wie weet heeft er iemand nog een chute liggen :(

Back