Zelfbouw parachute

Hee Gijs,

nu weet ik waarom ik zo chagarijnig kij, heb m`n pet niet op :roll:
die miste ik de hele avond al.

Zag er zeker goed uit, jammer genoeg weinig van kunnen zien omdat ik zo`n rood geval moest besturen maar ook dat was genieten.

Wel 2x over een motorprbleempje waardoor de kist amper op hoogte te houden was maar na wat rijker zetten ging dat ook weer prima.
Merk je toch wel die bijan 2 kilo extra eronder.

Volgende keer gaan we weer even verder oefenen en wil ik ook wel eens springen :yes:

Hier ( en thuis) zie ik gewoon de foto`s.

Meteen ook even de chute bekeken en gevoeld en ja het is andere stof wat soepeler is, maar voor die paar tientjes gaan we het zeker eens proberen hebben we meteen goed vergelijkingsmateriaal.

@ Pieter,

heb jij misschien mallen?

Gaat om deze foto`s toch?

para1.jpg

para2.jpg

para3.jpg

para4.jpg

Was trouwens ook meteen de Para pop op Jeti Duplex 2,4GHz reikwijdte test.

Gijs: "hoe testen we de reikwijdte?"
Ik: "Nou gewoon ver omhoog en losgooien, als die stuurt dan doet ie het en is ie goedgekeurd :D".

Laatst bewerkt:
ik zie ook nog niets

als ik in gijs zijn profiel op fotoalbum klik krijg ik dit.

Ongeldig(e) Fotoalbum opgegeven. Neem contact op met de beheerder als je een geldige link hebt aangeklikt

Nah, hoe kan dat nou?!?!?

Foto`s staan gewoon op het forum gehost in het album van Gijs en ik zie ze hier op de werk pc.

Vreemd, zeer vreemd.

Vreemd, zeer vreemd,

heb ze nu maar even via mijn eigen site gehost kunnen jullie toch de foto`s zien.
Dus zie even hierboven.

Er is ook gefilmd dat zal komende dagen er wel op komen.

wat voor motor zit hier nu op.
onder de big lift (die ook met watervliegen wordt gebruikt) hang ik er 2 onder van 2 kg per stuk, met een 23 cc super tigre.

Op post 306 doen ze het nu wel spookfoto's
Tja, vandaar ook dat ik de forumfotooptie niet gebruik.

Zelf hosten heeft zo z`n voordelen ;-)

weer een para erbij... gaat goed....
En dan is er nog 1 in aanbouw bij de fam. Floor en......................... maar dat zien we wel ;-)

Maar eh, had jij eventueel mallen?

Hier zit een 25cc Moki op geloof ik.
Als ik het mis heb dan hoor je dat vanavond wel van Gijs ;-)

De eerste vlucht ging goed, toen ben ik even gaan afstellen en liep de motor warm, later weer rijker gezet (te rijk voor mijn gevoel) maar toen bleef die het wel doen.

Misschien na wat fine tunen gaat het beter.

Weet ook niet of deze BL zwaar is, dat kan ook zo maar 1,5 kilo schelen en dus ook in het wel of niet meenemen van 2 poppen.

Het lijkt er goed uit tezien als jullie nog een paar keer oefenen kan je zo meedoen met de NK wedstrijden,sucses met de para's en misschien tot op de wedstrijd.
Mvg

Back