Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
sietse zei:ey eric, was gezellig en leerzaam trouwens woensdag! Tnx nog!
Ik heb ook nog wat fotoos, zal ik die hier plaatsen? of zal ik ze naar jou doorsturen?
Berrie zei:Plaats ze maar! Dan weet ik wat me morgen te wachten staat.![]()
aukesupereend zei:beste mensen.
ik raak ook steeds meer geintereseerd in het licht bouwen van modellen.
dus ik wil binnenkort ook een DLG gaan bouwen.
een clublid heeft al het een en ander gedaan met glasvezel rompen en vleugels. dus die is berijd mij te helpen. nu zou ik wel eerst mallen moeten maken, en vervolgens de vleugeldelen. wat zijn de dingen waarop ik moet letten.
vriendelijke groet.
auke
Eric van Dijken zei:Berrie zei:Plaats ze maar! Dan weet ik wat me morgen te wachten staat.![]()
En ik maar denken dat je niet zou komen. Maar goed dat ik het weet, zal zorgen dat ik iets klaar heb liggen.
sietse zei:Die mylars kunnen idd wat groter. Enige probleem dat je dan kan krijgen is dat ze bij de tip niet mooi mee buigen met de ronding toch?
Denk dat het prachtig word als je de mylars over het rechte deel tot de LE laat lopen , ben benieuwt.
aukesupereend zei:weet iemand nog een leuk micro/mini/midi (wat is het verschil)DLG
zodat ik deze kan gaan bouwen.
ps: ik ben niet optijd klaar met bouwen voor de meeting ivm mijn hovercraftproject.