zender reageert alleen van dichtbij

Lijkt mij dat die er gewoon bij zit... Zo niet koop je er 1 bij een elektronica zaak, ik denk dat je met 250 MB al ruim zat zit en daar betaal je misschien maar een paar euro voor..

ja dat ga ik ook zeker doen. alleen jammer dat ik net een MICRO sd card heb gekocht voor mijn mobiel maar die sd cards kosten zoals mike al zei een paar euro

die zit er al bij natuurlijk ;), anders werkt je zender niet :p.

Die zender werkt prima zonder SD kaart. De kaart is alleen voor updates, schijnbaar was een SD slot goedkoper dan een USB interface, het is zeker meer foulproof.

Zou ik niet weten, ligt aan je eigen voorkeur weersomstandigheden enz enz. Aangezien je gaat rijden op kunstgras denk ik dat je moet kijken voor soft/medium compound, ik zou denk ik gaan voor de crimefighters van proline. Zoiets dus:
-Soft
-Medium

Dan moet je 2x van een van de bovenstaande setjes nemen en dan nog velgjes erbij kopen, ik denk dat je met droog weer voor op een kunstgras baan met medium goed zit.

nu weer :ontopic:

P.s: Mini pins doen het ook wel aardig op een kunstgras baan deze bijvoorbeeld.

nee, want een vriend had nog een tf 20e liggen(2,4ghz) die mocht ik hebben voor 20 euro dus, als hij die niet had dan had ik wel de dx3c gekocht maar voor dat geld kon ik hem niet laten liggen.

mvg jordi

Welke ontvanger heb je er bij ?

Er zit namelijk volgens HPI verschil tussen de bijbehorende ontvangers :shock: :rolleyes:

HPI RF-20 RECEIVER - *Not recommended for cars with 5-cell receiver packs. For RC vehicles with 5-cell receiver packs, use #104060 HPI RF-30 Receiver
of
HPI RF-30 RECEIVER - *Not recommended for cars with ESCs or 4-cell receiver packs. For For RC vehicles with electronic speed controllers with BEC (Battery Eliminator Circuitry), or nitro/petrol kits that use 4 cell (6V) receiver packs, use #104059 HPI RF-20 Receiver

:rtfm:

Andre

Back