Zescilinder Kloon

bij de ariane zat ik nog aan 3 brede maar dunne strippen koperplaat/folie strak tegen de binnenkant te denken, betreffende de inbouw van een buitenloper die nét past.

ok even offtopic: @silva916: oja? :P ik was er bijna 15 jaar geleden al ;p maar toen een tijd niet.
was je er zondag? aankomende zondag wil ik mijn ava invliegen, nou ja zijn 1e vlucht geven, als het een beetje weer is. (en ik mijn planning rond krijg)
vlieg je daar ook met jouw electroraketten? lol

Zo, mijn eerste Strecker Motor is binnen

DER SECHSCILINDER

full

full

Gr Frank

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ging voor de goedkopere doe het zelf versie...:
Scorpion HK3026/1900 (6P/9 slots) + 3.7:1 Plettenberg getriebe...

Uploaded with ImageShack.us

Laatst bewerkt:
Ofwel... TC... you can't win.... er is altijd een wet van de overtreffende Kw!

Het geluid is nifty in dat filmpje. Één 'bonk' rotatiemotor met een prachtige prop.
Giro-effect van een big-block er gratis bij. Gaat immer niets boven een waggelende neus van de torc.

Nu is het wachten op de full-pull resultaten van Frank, Jos en Wim op de gevleugelde vermogenstestbanken.
Die van Jos ziet er gemeen uit... heeft iets van een virus... :evilbat:

@ Frank.. ivb met Pb.. mij de regelaar adresjes nog even te mailen?
Ohw? Ben thans klant bij Freudenthaler... Hoe kan dat nou weer...?

Laatst bewerkt:
Bekend experiment, hier de versie die GJVO inelkaar geknutseld had:
Foto-BWKDV767.jpg

Deze motor heeft in een Hawk gezeten en zat later in de F5B leskist die we in 2009 gebruikt hebben. Het maximum is nooit opgezocht, maar de potentie was er zeker met 5S en een grote prop. Inmiddels doorverkocht aan een Belgische hotliner piloot.

Groet,
Gerben

Laatst bewerkt:
Voor F5B zit ik toch te kijken naar een motor die zo rond de 350 gram weegt inclusief vertraging. Met een 50 gram vertraging blijft er dus slechts 300 gram over voor de motor. De HK 3026 is echter wel veel te ligt met 200 gram. De HK 4020 is iets van 290 gram en daarme perfect afgezien van de best dikke diameter. Ik heb nog een 35mm diameter 12N stator liggen van een oude Flyware motor. Dat zou misschien nog niet zo een slechte compromie zijn. We zullen zien.

Heeft wel iets van een antiek schakelbord. Krimpkouskous had ook nog wel gekund. Maar dat kleeft niet uit zich zelf
Zit wel dicht op elkaar. Maar isolatie is isolatie. In geval van beuk heb je fik, maar wie ben ik...

Inlamineren is te definitief in dezen? Veder zie ik dat je de neus gecoupeerd hebt. Betere toegang tot de motor? Mooi werk hoor!

Back