zijn hier ook Belgische Piloten?

Discussie in 'Electro vliegtuigen' gestart door crazykuki, 9 feb 2006.

  1. crazykuki

    crazykuki

    Lid geworden:
    19 jan 2006
    Berichten:
    1.349
    Locatie:
    Oudenaarde
    @ Ron (woehahahahahahahaha)

    "De Vlaamse vonkentrekkers", waar haal je dat man, ik lig hier plat van het lachen :lol:
    Allereerst had ik de volgende namen in mijn hoofd :

    "De vliegende bierblikken"
    "De ronkende Geitekeutels"
    "Trillende schaamharen"
    "De gierende apekoppen"

    Maar jouw titel laat al de rest verbleken :D

    nog een geluk dat hier ook af en toe eens een leuke grap aan de orde is :)

    ik wens je bij deze een spetterend week end toe :)

    Keep it real

    Kurt 8)
     
  2. freakyfrank

    freakyfrank Guest

    Wees gerust dat dit niet mijn eerste post is, maar sommige mensen moeten nu eenmaal voor een bepaalde periode naar het buitenland voor het werk en zo, en dan vergeet een mens wel eens zijn inlog of pass, dus vandaar deze nieuwe, met idd een eerste bericht op jullie onderdeel. En als je de vraag steld waarom, ja het valt wel op als belg zijnde, jullie onderwerps-naam te lezen op een NL forum he.
     
  3. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
  4. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Ja, lekker Kurt, draai het mes nog maar eens om :cry: Weet je nog die brainstormdiscussie over de naam, eerder in deze discussie. Daarin werd VVT al door iemand :roll: :wink: voorgesteld. Helaas, het voorstel werd bruut :sniper: ten faveure van (ik moet er van [​IMG]) Silent Flyers Oudenaerde :fist: . Het leven is wreed, life's a bitch, then you die. Ik zoek nu nog een mooie hoge brug, onder woeste wolken en boven grote golven (Firth of Forth bridge lijkt me wel leuk voor een Hitchcock liefhebber als ik).
     
  5. ron van sommeren

    ron van sommeren Forum veteraan

    Lid geworden:
    31 aug 2002
    Berichten:
    29.332
    Locatie:
    halverwege Tiel & Nijmegen, tussen Maas & Waal
    Zo gauw er krulletjes in komen, hoeft het voor mij niet meer.
     
  6. Acropilot

    Acropilot Guest

    wtf, ik ben effe niet mee ze met jullie discusie hier :lol: :p

    grts
     
  7. crazykuki

    crazykuki

    Lid geworden:
    19 jan 2006
    Berichten:
    1.349
    Locatie:
    Oudenaarde
    Hey die Ron :)

    idd VVT was voorgesteld door jou of was het iemand anders, ik weet het niet meer?,
    Silent Flyers was meteen goed onthaald door het stadsbestuur die meteen te vinden was voor een "geruisloze" club.
    Ze waren niet meteen te vinden om brandstof planes nog toe te laten.
    Als we elkaar eens ontmoeten op een toekomstige Fly in van de Club maken we er zeker een gezellig onder onsje van :)

    ik wens Jou en iedereen op het forum een spetterende Zondag toe :)

    vr groeten

    Kurt
     
  8. simendewulf

    simendewulf

    Lid geworden:
    5 okt 2004
    Berichten:
    2.970
    Locatie:
    evergem
    Goede Morgen,
    Het is niet om zwart te kijken he, maar is de vergunning al binnen van het ministerie van luchtvaart.
     
  9. Acropilot

    Acropilot Guest

    ik dacht dat kurt mij had gezegd dat alle vergunningen binnen waren om legaal te vliegen, maar we wachten nog tot het gras goed is, om te starten, maar ven die vergunning heb ik nog nooit gehoord, ksalt wel es aan kurt vragen ;)

    vriendelijke groeten, sam
    het silent flyers team.
     
  10. simendewulf

    simendewulf

    Lid geworden:
    5 okt 2004
    Berichten:
    2.970
    Locatie:
    evergem
  11. crazykuki

    crazykuki

    Lid geworden:
    19 jan 2006
    Berichten:
    1.349
    Locatie:
    Oudenaarde
    Het gras moet eerst nog veel steviger groeien, als we nu met 10 man erop gaan lopen is het terrein eraan voor de moeite.
    Geduld mijn vrienden is de schoonste duegd in het leven.
    Zoals reeds meerdere malen gezegd, eens er meer nieuws is verneemt iedereen het uiteraard hier :)

    Enkele weken wachten is toch niet zo erg, daarbij gezien Koning winter voor de deur staat vrees ik zelf een beetje ervoor dat het gras nog lekker zal groeien.
    Is dit het geval dan starten we comfortabel begin volgend jaar.
    Graag had ik ook gevraagd om niet enkel nog cynisch met vragen voor de dag te komen waarop reeds meerdere malen antwoorden gegeven zijn.
    Alles komt in orde en dank voor het begrip:)

    vr groeten,

    kurt
     
  12. simendewulf

    simendewulf

    Lid geworden:
    5 okt 2004
    Berichten:
    2.970
    Locatie:
    evergem
    ik zal geen vragen meer stellen, en je mag me gerust van de lijst schrappen, als ik geen vraag meer mag stellen als de vergunning van het ministerie v.luchtvaart al binnen is.
     
  13. Acropilot

    Acropilot Guest

    simendewulf, laat mij u aub niet van de lijst schrappen, ik heb zoveel van u geleerd en ik wil u zeker in het echt zien vliegen, kurt bedoeld het goed, maar op het vlak van geen vragen stellen geef ik hem inderdaad niet echt (naar mijn menig) geen gelijk, het is beter dat de toekomstige leden zoveel mogelijk vragen stellen over de club, zodat ze met een goed geweten naar de club trekken, dus @kurt :) laat ze maar vragen stellen, ik beantwoord ze gerust nogmaals, @norbert, verlaat de lijst aub niet ;)

    met vriendelijke groeten, sam
     
  14. crazykuki

    crazykuki

    Lid geworden:
    19 jan 2006
    Berichten:
    1.349
    Locatie:
    Oudenaarde
    Beste Simen,

    jij hebt waarschijnlijk de langste tenen van Belgiƫ

    op 5 Mei schreef jij :

    simendewulf schreef:
    beste samuel,
    bent u echt 15 jaar, en neemt u de ganse organisatie op u, wel proficiat


    Samuel schreef :
    wel bedankt hoor simen!
    het is niet omdat je 15 bent da je niks beter kan doen dan een 60+er
    ik ben trouwens hier een van de enigen die kurt wat helpt, dus wat respect mag ook wel.

    Dezelfde dag schreef je:

    nee, maar we verkopen niet het vel , alvorens de beer geschoten is.
    KUIFJESHELLING , moet eens meegaan he.

    Op 8 Mei schreef je:

    bedankt 15 jarige, een 60 jarige kan niks goed doen .


    Dezelfde dag schreef je nog:

    ok, je mag mij schrappen van de lijst, ik laat me echt niet de les spellen door een s...... .

    Jij was toen bezig met zelf een club op te richten, op slechts 3 weken had je alles voor elkaar.
    Twee weken later was jouw verhaal reeds ten einde.
    Het oprichten van een club neemt tijd in beslag en ja ik heb alle nodige documenten en vergunningen hier klaar liggen.
    Zoals reeds eerder gezegd, sta ik het pas toe om te vliegen in de allerbeste omstandigheden.
    De staat van het terrein laten ons dit nu niet toe.
    Gedukld is een zeer mooie deugd


    Nu daarnet op vandaag 12 November 2006 haal je opnieuw dezelfde woorden in de mond, om je te schrappen van de lijst.
    Waarom ben je zo kleingeestig beste simen, jij zou gezien je leeftijd en ervaring een andere mentaliteit aan de dag moeten stellen.

    Bij deze staat het genoteerd voor mij om je van de lijst te schrappen, als je echt zo vlug op je tenen bent getrapt is het voor mij goed.
    ik start liever een club met mensen die begrip voor de situatie hebben en respect tonen ipv met mensen te moeten omgaan wiens negativisme nefast is voor een goede sfeer.

    ik wens je bij deze een verdere leuke zondag toe.

    Mvg

    Kurt
     
  15. simendewulf

    simendewulf

    Lid geworden:
    5 okt 2004
    Berichten:
    2.970
    Locatie:
    evergem
    beste, mijn tenen lang ?
    NEE MAAR IK HEB IETS LANGERE ARMEN, en kan zo iets te weten te komen
    ik verwacht ,als ik een EERLIJKE vraag stel dat ik daar een EERLIJK antwoord op krijg. ( vergunn. Minist. luchtvaart )
    Als men rekening houd met de circulaire , kan je nooit een vergunning krijgen ( afstand van een weg )
    ik stichte niet zelf een club, ( ondertussen opgedoekt door de GROENEN )
    Het is te hopen dat U ook een LANGE GROENE ARM heeft daar in OUDENAARDE, want die vogelmannen zijn ZEER MACHTIG.
    het is te hopen voor U dat alles in orde komt, en bedankt voor de schrapping
     
  16. Acropilot

    Acropilot Guest

    simen, hou het hier aub wat deftelijk, we zijn al op de hoogte van dat natuurincidentje, en we gaan ons zo kalm mogelijk houden, we houden allesinds rekening met hun, dus plz chill!

    greets!
     
  17. crazykuki

    crazykuki

    Lid geworden:
    19 jan 2006
    Berichten:
    1.349
    Locatie:
    Oudenaarde
    Beste Simen,

    ik heb je niet geschrapt, je hebt er immers zelf om gevraagd.

    Mvg

    Kurt
     
  18. Ron 01

    Ron 01 Guest

    Oei, en ik altijd maar denken dat zulke verhitte discussies alleen in Nederland voorkwamen :agrue:
    Het is immers wel een hobby om bij te "ontspannen" hoor.
    Ik wil eigenlijk alleen maar zeggen: probeer er samen wat moois van te maken en er een mooie club van te maken ipv af te breken.
    Voor de rest wil ik me bij Samuel aansluiten (verstandig jochie hoor!)
    Succes met de voortgang!
     
  19. crazykuki

    crazykuki

    Lid geworden:
    19 jan 2006
    Berichten:
    1.349
    Locatie:
    Oudenaarde
    @ Ron 01

    Dank U wel voor het begrip,

    Wij proberen er ook een goede sfeer van te maken, jammer dat sommige mensen er anders over denken.

    Vr groeten,

    Kurt
     
  20. Ron 01

    Ron 01 Guest

    Ja Kurt, dat gebeurt helaas overal. Terwijl ik toch graag bij mijn zuiderburen kom ivm de gemoedelijkheid. Ik woon vlakbij de grens dus dat gebeurt nog wel eens.
    Maar dat van jullie club komt wel goed hoor, dat gaat waarschijnlijk bij jullie een stuk makkelijker dan hier in NL.
    En van slechte kritiek moet je je niets aantrekken.
     

Deel Deze Pagina