Zondag 8-7 ESH Zwolle. AFGELAST.

pompebled

Forum veteraan
Door de vele afmeldingen ter elfder ure, is de wedstrijddag in Zwolle afgelast.

(De trainingsmiddag van de afdeling Fryslân, locatie Sneek, gaat gewoon door.)

Groeten, Jan.

Laatst bewerkt:
Inderdaad 8-7 :-)

Is het wellicht handig als ik een ietwat sterkere fluistermotor meeneem om de boeien goed uit te kunnen leggen daar? Heb die nl wel liggen.

Vandaag ook mijn hydro 1 wedstrijdklaar gemaakt voor zondag en andere mono1 getest:cool: Gaat weer een leuke wedstrijd worden:D

Is het wellicht handig als ik een ietwat sterkere fluistermotor meeneem om de boeien goed uit te kunnen leggen daar? Heb die nl wel liggen.
Hallo Marcel,

Met een beetje mazzel ligt het parcours er zondag a.s. wat vlotter in, ik zal me er persoonlijk voor inzetten.

Als je de motor mee kunt nemen?

Groeten, Jan.

Hallo Marcel,

Met een beetje mazzel ligt het parcours er zondag a.s. wat vlotter in, ik zal me er persoonlijk voor inzetten.

Als je de motor mee kunt nemen?

Groeten, Jan.

laten we het hopen, vorige keer was ondanks een nieuwe methode een drama helaas:(

en hopelijk touw/draad wat zinkt:Fade-color

we zullen het zien

laten we het hopen, vorige keer was ondanks een nieuwe methode een drama helaas:(

en hopelijk touw/draad wat zinkt:Fade-color

we zullen het zien

@ Steven, dat merk jij toch niet na de hoeveelheid drank die jij zaterdag gaat wegwerken ;-) Wellicht handig om je boten vast op zaterdag bij mij te brengen, zodat je zondag met het OV naar mij toe kan komen om mee te rijden:cool:;)

Gotogot, moet er ook al restacoholcontrole worden uitgevoerd bij het ESH...?

@Steven, mijn lijnen zinken.

Groeten, Jan.

@ Steven, dat merk jij toch niet na de hoeveelheid drank die jij zaterdag gaat wegwerken ;-) Wellicht handig om je boten vast op zaterdag bij mij te brengen, zodat je zondag met het OV naar mij toe kan komen om mee te rijden:cool:;)

ik laad zaterdag de boten al in, en als ik nog kan rijden kan ik zeker nog varen marcel:cool:

Hallo Jean,

Als je op de link klikt in de OP, dan kom je op de ESH site, klik je op 'vaardatums', dan zie je alle data inclusief aanvangstijd.

Groeten, Jan.

hydro1 heeft een paar keer gevaren, beetje regelaar probleempjes..hopelijk is dat binnenkort over. mono2 is nog niet klaar...maar heb zo wel 3 weken vakantie ...

MAAR, 'eric' en ik hebben eens zitten kijken naar de weerradar...en dat is bijzonder slecht voor zondag :mad: 15mm neerslag...bijna de hele dag regen....
Deze wedstrijd cancelen man...dit heeft geen zin zo, er komt dan ook geen hond voorbij met dit weer.

kunnen we het niet verschuiven naar 22 juli? *kan ik m'n mini rigger en mono2 bouwen ;) *:cool:

hydro1 heeft een paar keer gevaren, beetje regelaar probleempjes..hopelijk is dat binnenkort over. mono2 is nog niet klaar...maar heb zo wel 3 weken vakantie ...

MAAR, 'eric' en ik hebben eens zitten kijken naar de weerradar...en dat is bijzonder slecht voor zondag :mad: 15mm neerslag...bijna de hele dag regen....
Deze wedstrijd cancelen man...dit heeft geen zin zo, er komt dan ook geen hond voorbij met dit weer.

kunnen we het niet verschuiven naar 22 juli? *kan ik m'n mini rigger en mono2 bouwen ;) *:cool:

Bootjes kunnen tegen water Willem....Partytent werkt prima en je hebt nog een paar dagen bouwtijd:cool:

Zojuist inderdaad vernomen dat het is AFGELAST.
Gelijk een nieuwe datum plannen is niet gek.
Jan, Marcel is de 22ste of de 29ste dan een optie? Hebben we nog 2 weken. Dan kan Jens ook meevaren als hij z'n spullen uit HK heeft ;)

Zojuist inderdaad vernomen dat het is AFGELAST.
Gelijk een nieuwe datum plannen is niet gek.
Jan, Marcel is de 22ste of de 29ste dan een optie? Hebben we nog 2 weken. Dan kan Jens ook meevaren als hij z'n spullen uit HK heeft ;)

22e zou ik kunnen. 29e ben ik op vakantie

Back