Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hallo Marcel,Is het wellicht handig als ik een ietwat sterkere fluistermotor meeneem om de boeien goed uit te kunnen leggen daar? Heb die nl wel liggen.
Hallo Marcel,
Met een beetje mazzel ligt het parcours er zondag a.s. wat vlotter in, ik zal me er persoonlijk voor inzetten.
Als je de motor mee kunt nemen?
Groeten, Jan.
Hallo Marcel,
Met een beetje mazzel ligt het parcours er zondag a.s. wat vlotter in, ik zal me er persoonlijk voor inzetten.
Als je de motor mee kunt nemen?
Groeten, Jan.
laten we het hopen, vorige keer was ondanks een nieuwe methode een drama helaas
en hopelijk touw/draad wat zinkt:Fade-color
we zullen het zien
@ Steven, dat merk jij toch niet na de hoeveelheid drank die jij zaterdag gaat wegwerken ;-) Wellicht handig om je boten vast op zaterdag bij mij te brengen, zodat je zondag met het OV naar mij toe kan komen om mee te rijden![]()
10.00uur tot +- 1700uur
hydro1 heeft een paar keer gevaren, beetje regelaar probleempjes..hopelijk is dat binnenkort over. mono2 is nog niet klaar...maar heb zo wel 3 weken vakantie ...
MAAR, 'eric' en ik hebben eens zitten kijken naar de weerradar...en dat is bijzonder slecht voor zondag15mm neerslag...bijna de hele dag regen....
Deze wedstrijd cancelen man...dit heeft geen zin zo, er komt dan ook geen hond voorbij met dit weer.
kunnen we het niet verschuiven naar 22 juli? *kan ik m'n mini rigger en mono2 bouwen*
![]()
Zojuist inderdaad vernomen dat het is AFGELAST.
Gelijk een nieuwe datum plannen is niet gek.
Jan, Marcel is de 22ste of de 29ste dan een optie? Hebben we nog 2 weken. Dan kan Jens ook meevaren als hij z'n spullen uit HK heeft![]()