Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En waarom dan?@Martin.]
Met de digitale wordt je m.i.z gena...d
En waarom dan?
Lijkt mij op zich toch wel logisch dat een meter die terug draait niet voor deze toepassing geschikt is.
Als je stroom nodig hebt gebruik je de gehele infrastructuur en die kosten zitten in de energie prijs.
Maar als je stroom overhebt gebruik je weer die infrastructuur en moet je daar natuurlijk ook voor betalen.
En dan mogen ze jouw reststroom weer doorverkopen, daar hebben werk aan dus willen ze er ook wat aan verdienen.
Het lijkt mij logisch dat ze voor jouw stroom niet meer willen betalen dan wat het normaal aan inkoop kost.
Blijft het feit dat ik 7 cent zou krijgen voor een KW en kopen mij 23 cent kos
Maar vandaag lekker zonnig en loopt mijn oude Ferraris schijf mooi terug te draaienen dat is wat nu telt.
Persoonlijk vind ik het risico over 10 jaar te groot.
Wij hebben 3 weken terug zonnepanelen laten leggen. 8 x 275 Wp (2200 Wp totaal), fullblack (duurder dan gewoon blauw maar met onze donkere pannen veel mooier), Trannergy omvormer.
Alles inclusief, installatie etc., was het 3800 euro. Dan zit er een garantie van 15 jr. op de omvormer, als ie het niet goed meer doet voor die tijd (levensduur normaliter rond de 10-12 jaar), krijgen we gratis een nieuwe. Die garantie kostte 400 euro. Zonder die garantie zou het dus 3400 zijn geweest.
Bij mij ligt sinds begin februari 12*250Wp full black op een trannergy omvormer voor EUR 3495 ex BTW.