Zoom concurentie! De Hummingbird Pro, prijs is bekend :D

Regelaar is in ieder geval een Castle Creations Phoenix 10, dus daar kan al niet veel mis mee zijn.

Verder ben ik op elektro gebied een behoorlijke NewBee dus wat voor motor? In ieder geval geen Kontronik Tango 45-08.

Rick

Ik vrees alsmaar meer dat het een omgestikkerde himaxx is...chinesen brol dus...

Rick, zeker dat het geen tango is? :D

Niels

Over Himaxx motoren is men op RC Groups anders goed te spreken...

net dit antwoord gekregen van homeflyer met het antwoord van Century;
HI Jo

The 3D pro will be available from 1st Jan 2005, the price at retail will be around £100 inc. VAT. We will be selling it also with brushless motor fitted and also in deals with every thing except transmitter.

Hope this helps, if you would like to pre order you are more than welcome to do this.

dus nog een beetje geduld hebben.. :(

Thanks

TILBO.

ik ga er zeker eentje kopen of als iemand weet waar je hem kunt bestellen doe ik dat ik wil die heli wel eens proberen voor dat geld.

Ik wil dit draadje wel volgen, wil ook een indoorheli hebben, maar durf nog niets te bestellen, alleen al vanwege de grote keuzemogelijkheid.
Maar lees vrolijk verder op dit forum.

Groeten Oossie

ziet er goed uit. en is nog goedkoper als een borstelloze motor met regelaar voor mijn eco8 8O 8O

Groeten Halmar

Hij is niet echt te vergelijken met de grote van een eco hè. Ongeveer net zo groot als een Zoom.

Oh,ik dacht dat het hetzelfde formaat zou zijn als een Piccolo/Hornet/Hummingbird fp/cp...

Wanneer komt ie nou uit?

zie enkele mail van te voren..begin januari..was eerst december,kan nog op schuiven..

Weet iemand wat de exacte afmetingen van deze heli zijn ?

Ik twijfel op dit moment tussen de zoom 400 en de Hummingbird elite 3D Pro. Als deze machine dezelfde afmetingen heeft als de zoom dan is het wat mij betreft een serieuze kandidaat ik wil hem namelijk graag in een rompje bouwen.

Peter

hallo,
hoe kan je nu nog twijfelen tussen een zoom en de elite;er is al genoeg gesproken over de zoom.
de zoom is toch zeker geen concurentie..problemen met tandwielen ,ect..
handen van,zou ik zeggen..ik had liever ook die raad gehad;maar nu zijn we al honderden euro's armer,ervaring rijker,en de zoom...buiten samen met de problemen.
ik wacht op de elite,zeer veel + punten.
gr,jan

Op zich is het denk ik niet zo vreemd dat ik wel degelijk overweeg om voor de zoom te gaan. Er zijn inmiddels ook wel positieve verhalen over de zoom . Niet iedereen heeft het probleem met het tandwiel, zeker diegene met de nieuwere tandwielen niet. Bovendien is het altijd nog een optie om hem terzijner tijd te upgraden naar een pro.

Ik heb soort gelijke dingen in het verleden ook meegemaakt met thunder-tiger/raptor-30 en dat is ook allemaal goed gekomen.

Het gaat mij voornamelijk om het formaat. En de zoom is wat dat betreft perfect.

De elite 3D-pro is denk ik toch aanmerkelijk kleiner, en wanneer die komt blijft een raadsel. En gezien de (overigens snelle) reaktie die ik van century kreeg zijn ze ook nog niet zover:

Good day Mr. Sijpkes,
I do not have final production dimensions yet, but the Hummingbird Elite
3D Pro will be about the same size as the current Hummingbirds, perhaps a
bit taller.
Thank you for choosing Helicopter World / Century Helicopter Products.
-Red Nylander

Je zou toch op zijn minst verwachten dat ze de specs klaar hebben.

dan zit je nog met de aandrijving van de motor naar de aandrijfas die niet konisch is..

Oké begrijp ik maar ik begreep dat de problemen voornamelijk bij staart zitten, of heb ik dat niet goed begrepen.

idd. :? begrijp niet dat er na zoveel testers(oa ikzelf)nog altijd geinterresseerden zijn in de zoom..
ik zeg niet dat de zoom een superslechte heli is ;eigenlijk integendeel..;maar er zijn toch enkele problemen die niet opgelost geraken waar door je uiteindelijk deze links laat liggen.
nou ja,het is uw portemonnee.. :wink:

lees eens de ervaringen van o.a onze grote testpiloot Satoer..

Back