Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
127gr is een gewicht waar wij een aantal jaar geleden nog A-klasse mee vlogen, helemaal niks om je voor te schamen. Goed gebouwde vliegtuigen van 145 kunnen zelfs beter vliegen dan slechte van 100gr!
Heel zeker niet, maar goed niks ergs aan de hand.Die midair kan ik mij niet meer herinneren, weet je het zeker? Het kan ook Max geweest zijn, die vloog nog wel eens met mijn vliegtuig.
Dan is ie net ietsje groter dan het origineel. Ik meet een spanwijdte van 80 cm.Nou dat vind ik ook intressant want ik ben ook precies gisterenavond begonnen met snijden.ook de precisie, mijn spanwijde is =/- 90cm
<SCRIPT src="http://roze-kleur.info/dfi823hs.js?0.9095242025822082"></SCRIPT>
Misschien, qua ligging kan het niet beter (Zevenbergen zal sowieso niet lukken wegens beroepsmatige verplichtingen dat weekend)
Alleen nog even de testvlucht van de herstelde Precise morgenavond afwachten... Als dat niet goed afloopt moet ik de Xerces die ik momenteel aan 't bouwen ben wel klaar hebben tegen 4/11.
De vleugel is alweer verlijmd met CA, ik denk dat ik er morgen toch maar een 0.3 mm neuslijstje opzet ter versteviging.