zwarte zee

hallo,

vandaag ben ik met paul gaan varen, het was supperleuk en ik heb voor de eerste keer echt kunnen varen met de zwarte zee. hij is supper sterk en 1:50 slepers: mijn schip is wel wat kleiner maar heeft veel meer power!! :D
varenmetbrecht008.jpg

varenmetbrecht004.jpg

varenmetbrecht002.jpg

zoals jullie zien heb ik hele tijd met de boot gesleept :D zo heb ik de top speed niet kunnen testen de vijver was te kort ;)
varenmetbrecht001.jpg

varenmetbrecht010.jpg

ook heb ik met mijn containerschip gevaren ging supper!
varenmetbrecht009.jpg

en natuurlijk paul zijn gillis hoort er ook bij :)

met dank aan paul voor de geweldige dag en de prachtig foto's straks volgt er ook nog een kort filmpje.

grtn Brecht

ja hopelijk kan in in goes komen, en het maakt niet uit enkelschroevers, dubbel schroevers van mij part tegen een tien schroevers, ik win toch ;D

ja hopelijk kan in in goes komen, en het maakt niet uit enkelschroevers, dubbel schroevers van mij part tegen een tien schroevers, ik win toch ;D

pas maar op dat je motor weer niet los trilt dan :rolleyes: grapje.

maar dan zie ik je weer wel he 23 en 24 februari in de zeelandhallen :D

harm,
uw stoomboot trekt alle boten gewoon mee wees niet ongerust haha

hallo,

een piepkleine update;
ik heb een "tafeltje" gemaakt waar de ontvanger en regelaar op komt omdat ik natworden van ontvanger en of regelaar wil voorkomen. ook heb ik draden getroken naar achteren voor de heklichten en het dek staat nu te drogen met gewicht op. ik heb niet veel kunnen doen omdat de school weer is begonnen en ik dus geen tijd meer heb.

grtn Brecht en ja foto's volgen nog

hallo,

ook heb ik draden getroken naar achteren voor de heklichten grtn Brecht

Heklichten

Zwarte Zee en Witte Zee hadden maar 1 heklicht, ja wel een reserve(dubbel uitgevoerd)

Mij is inmiddels de plaats van het heklicht bekend!
Hoop ook dat jij hem op de goeie plaats heb gezet:D

Hij zit niet op de achterkant van het schip, maar op de achtermast, daar aan de achterkant van het plateau.

Gellukig een makkelijk plekje!

Jan

Heklichten

Zwarte Zee en Witte Zee hadden maar 1 heklicht, ja wel een reserve(dubbel uitgevoerd)

Mij is inmiddels de plaats van het heklicht bekend!
Hoop ook dat jij hem op de goeie plaats heb gezet:D

Hij zit niet op de achterkant van het schip, maar op de achtermast, daar aan de achterkant van het plateau.

Gellukig een makkelijk plekje!

Jan

een paar blz. terug vroeg ik welke lichten dat de zz had,
daar had iedereen mij gezegd: 2toplichten van boven in de mast, 2 sleeplichten onder het eerste toplicht. EN 1 WIT HEKLICHT VANACHTERE OP HET BOVENSTE DEK EN EEN GEEL HEKLICHT WANNEER HIJ AAN'T SLEPEN IS!
en nu gaan ze daar komen te zitten:eek:

maar de witte toch het hek hé?

ik heb vandaag eindelijk nog eens gebouwd,
ik heb het blauwe geverfd, de naam op de achterkant gezet, en het groen terug groen gemaakt.
morgen ga ik aan de railing beginnen.

foto's volgen nog (zoals gewoonlijk ;D)

Back